AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Elvitték a Veyronomat!!!

2008.04.02. 10:21 KuKori

Smart vs. VeyronEgy szokásos hétfő estének indult, a tervnek megfelelően kezdődött a hétfői minitali a fiúkkal a Vígszínház melletti kis füstös-hangulatos kávézóban. Sörözgetés (ki alkohollal, ki placebóval), kávézgatás a hajnali hazaút nyitott szemét biztosítandó és persze maga a beszélgetés a hozzájuk tartozó megszokott kis büntető szóviccekkel. Olyan idilli volt minden, nem gondoltam, hogy ezen az estén ilyen borzalmas dolog is megtörténhet velem, de ne vágjunk elébe, erről kicsit később.

... A Veyron nálam volt már, mikor a kezeim közé sikerült kaparintanom, a lekesedésemet leplezni szinte lehetetlen volt, olyan eufóriát váltott ki belőlem, hogy szinte fuldokoltam a gyönyörben. De hát ki ne tenné egy Bugatti Veyron birtoklásának tudatában mindezt?!

Szépen alakultak az esti mókázások, mindenki remekül mulatott, és ekkor bekövetkezett a lehetetlen, amitől az univerzum létezését is megkérdőjelezi az ember... Ahogyan az Élet Császárát a tulajdon apja orv módon arcul csapja, a legnagyobb flegmasággal kivitelezve ezt az ördögi hadműveletet. A velőmben hideg és metszően éles érzés vonult lefelé a gerincem mentén...

Elvették a Bugattimat!!!

Persze tisztában vagyok a felelősségemmel, én tehetek róla, a fellengzős határozottságom áldozata lettem egy pillanat alatt. A tettest jól ismerem, nagyon is, azonban egy ilyen galádságot legdurvább rémálmomban sem feltételeztem Róla! Ezt tenni velem...

Ahogy megláttam a kaján vigyort elindulni a szája jobb sarkából, érezhettem volna, hogy baj lesz, még menthettem volna mindent. Na de, hogy egy Smart legyen a cinkostársa, hát feltételez ilyen egészséges ember, vagy akár én, az Élet Császára egy Veyron tulajdonosaként?!

Ami ezután történt: a másodperc tört része alatt lefordultam a székről, elájultam. Hosszú percekig tántoroghattam a fehér fény mezsgyéjén, átértékelni az életemet volt időm... Nem minden a brutális, nyers erő és az emberi léptékkel felfoghatatlan gyorsulás. Vesztettem. A Smart CDI roppant keveset fogyasztó kis valami, és még autónak is csúfolják, ám mit ér kései cinizmusom, mikor bebizonyosodott, ez egy párbajban végzetes lehet! Egy Veyron még nem a világ. De közel van hozzá, piszok módon közel.

Szóval okuljatok a tanulságból: óvatosan kártyázzatok! Ja, Hammer, legközelebb pedig én osztok!!! :)

4 komment

Címkék: játék bugatti fogyasztás smart sörözés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.04.03. 09:34:46

súlyos veszteség :) azért én emlékszem egy olyan csatára is, amiben két szupersportkocsi, meg talán még a Ferrari is gazdát cserélt.
a következő minitalira megint viszem a kártyát, lehet elégtételt venni

Prexi 2008.04.03. 14:38:29

Hát igen, a Smart. Nem tudom ki rajzolta... :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.04. 06:54:06

Tényleg, hétfő? :) Revansot követelek!

BenTLor · http://bentlor.hu 2008.04.05. 21:01:40

Hát, KuKori, sajnállak. Ekkora veszteséget tuti nem élnék túl:P
süti beállítások módosítása