AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Sales by grifo350

2009.03.18. 20:43 ykcky

Úgy van, hogy szoktam túrni az e-bayt, három okom van. Vagy az "olasz állandóan valami baja van"-hoz alkatrészt túrok, vagy olcsón veszek álmot, legutóbb Miurát, polcra rakósat, vagy ebből a két tevékenységből vakvágányra futok, magyarul szörfölök internetországban. A harmadik kategóriába eshetett az is amikor véletlenül ráakadtam egy belga eladóra, néha visszanézek hozzá, kíváncsiskodom, épp miből csinál pénzt az online aukciós házban.

Most megint visszanéztem. 3 items found. grifo350 shopjában, jelenleg az egyik tétel utcai használatra alkalmatlan. Na jó, nem idegesítek tovább olvasót, lista, ami a következő három napban így fog kinézni: 1965, Alfa Romeo GTC 1600 Touring; 1963, Davies Can-Am; 1972, DeTomaso Pantera GR.3. Csókolom. Fussuk át mik ezek? Termékleírás hevenyészett fordításban:

GTC Alfa

A Giulietta alapjaira épített Giulia GT-t 1963-ban a frankfurti szalonon mutatták be coupé karosszériával és Bertone formatervvel. Az eredeti 4 hengeres 1290 cm3-es könnyűfém blokk a mezei Giuliában már 1570 cm3-es és 92 lóerős, de a Bertone karosszériával már 105 paci dolgozik, végsebessége 180 km/óra körül alakul, öt sebességes váltójának hála könnyedén tartja a 160 km/órás utazósebességet. A karosszéria alatt továbbra is a Giulietta technikája dolgozik, hátsó merev tengely, 4 tárcsafék.

1965-ben nyitott karosszériaváltozattal bővül a kínálat, GTC 1600 néven. A formát már a Touring jegyzi, a padlólemez megerősítésre kerül, a roadster csomagtartója nagyobb, mint a mechanikai alapokkal szolgáló Sprintté. A GTC a Touring műhely egyik utolsó munkája csupán két évig gyártották, ez idő alatt összesen 901 jármű hagyta el a gyártósort.

Kikiáltási ára: 58.000 Dollár
Licitálók száma: 0

Davies Can-Am

Az autót Fred Davies építette 1962-63-ban, a csővázas szerkezetbe egy Corvette Small-block került beépítésre, 375 lőerővel, mely négy sebességes váltón keresztül hajtotta az 700 kg összsúlyú autót. A kocsi a hetvenes években Belgiumba került, ahol Pierre Haverland versenyzett vele '79-től '81-ig. Ezután került utolsó tulajdonosához Svédországba.

Jelenlegi licit ár: 20.100 Dollár
Licitálók száma: 6

Pantera GR.3

Igazi különlegességgel állunk szembe, a valaha épített első Pantera GR.3 a 34 darabból. Az adott autó a gyárból való kigördüléstől számítva teljes dokumentációval rendelkezik, beleértve a teljes versenykronológiát.

1972. március 17-én az Auto Club Roma versenyistálló állította csatasorba a ROMA KO 9227 forgalmi rendszámmal rendelkező gépet. Majd még ez évben eladta d’Ignazio Igino-nek. 1973-tól újra új tulajdonos jegyzi az autót, Todini Carlo Filippo, aki szintén gyorsan továbbadja a Ital Atlantic Express versenycsapatnak, Michangeli tekeri a kormányt az olasz GT bajnokságban két éven át. 1975-ben a Ferrazzi Mario N.A. égisze alatt Marco Curti versenyző hajtja. Majd az 1996-os teljes restaurálásig nyugalom, mikor is Daminato Luciano megrendelésére újraépítik a versenyautót, és megkapja jelenlegi ezüst fényezését.

A Pantera 1070 versenyen vett részt, '74-ben két első és két második hely jutott, Michangeli és Maurizio vezetésével. '76-ban újra két győzelem, Marco Curti aka "Spiffero" a volánnál. Az utolsó évben Spiffero még kétszer második helyre kormányozza a gépet. 1998 és 2005 között 48 futamon indítják historical-racing-elni, főként Olaszországban.

Jelenlegi licit ár: 13.433 Dollár
Licitálók száma: 7

Az eladónak, természetesen értékesítésre vár Belgiumban pár további érdekessége, és amit eddig eladott, ha egyben hozzám vágta volna, azt hiszem közel járnék a tökéletes álomgarázshoz. Különleges-autó-kereskedő akarok lenni!

Szólj hozzá!

Címkék: alfa romeo belga versenyautó roadster eladó pantera davies e bay giulia gtc 1600 can am detomaso gr3

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása