AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

RIP Autó Piac 1989-2010

2010.06.15. 08:57 Hammer

Megszűnik az Autó Piac. Pénteken értesültem róla, amikor a főszerkesztő, Busi a facebookon módosította az employer adatát: 'Hát eddig a Motorpresse volt, hetente megírni egy Autópiacot, de ezekután?' Másfél éve én is vertem egy szeget a koporsójába, de mint a ma megjelent utolsó(?) szám beköszöntőjében írja, nem az olvasók, hanem a hirdetők hiánya tett be a lapnak.

Ahogy a fent linkelt postban is írtam, az Autó Piac volt a rendszerváltás körüli időszak egyik első olyan lapja, amely túllépett az Autó Motoron. Az első számai (évfolyamai? nem tudom, akkor még nem vettem rendszeresen) gyakorlatilag cikkekkel kibővített hirdetési újságok voltak, annak megfelelő minőségben. Az első arculatváltás után az akkori autósújság-kínálat egyik legjobb lapja lett, én is akkor kaptam rá, aztán szoktam le róla, miután az Autó Magazint is felvásárló Motorpresse alacsonyabb státuszba pozícionálta. Azóta megért pár további arculatváltást, és a legutóbbi változata egész jó volt. De ezek szerint még a leggyorsabb offline autós lapként sem tudta felvenni a versenyt az online kiadványokkal.

Sok hvtm-es fantomkép jelent meg a lapjain, (több, mint ami a linken látszik, csak azok régebbiek, mint a virtuális tuning blog), de nem elsősorban emiatt sajnálom, hanem azért, mert az elmúlt 20+ év egyik patinás lapját vesztjük el vele. És mi lesz vajon mit tervez az Autó Magazinnal a Motorpresse?

A utolsó számot mindenesetre elteszem a gyűjteménybe.

7 komment

Címkék: print rip autós újságok autó magazin autó piac

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.06.15. 10:53:31

Van némi rálátásom az "iparágra", bizony elég nagy gebasz van. Tőlünk nyugatra már túlestek rajta tavaly, hozzánk - úgy látszik - most ért el egy hullám.

A Piacot nagyon sajnálom, 1996-97-ben kezdtem gyűjteni, azóta minden száma megvan. Voltak gázosabb időszakok, de szerintem sokszor volt jobb, hangulatosabb, odamondósabb (pl. amikor Csikós még ott dolgozott), mint az Autó-Motor. A hetilappá válásnak voltak hátrányai - volt, hogy alig pár oldalas volt az egész - de néha ott hamarabb olvastam valamiről (de legalábbis részletesebben), mint a neten.
Úgy tudom, a Magazin sincs jobb bőrben, azt hiszem, a Sanomával tárgyalnak Lamaráék.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.06.15. 11:18:17

@HoPe: én csak annyit írtam le a postban, amit ma már bárki tudhat, aki megveszi az AP-t ;)
(na jó, az első két mondatot leszámítva)

2010.06.15. 14:37:10

Akkor most én lettem a rés a pajzson?:):$
Amúgy főnököm az Autó Magazin halálát jósolta (tippelte) még év elején.

Lehet, hogy nem jól látom, de szerintem a nyomtatott sajtó tovább fog zsugorodni. Mondjuk az iPad 2.0 és társai elterjedésével összhangban, valszeg erősen csökkentett ingyenes, és előfizus extra (HD quality, videók, letöltések stb.) tartalmakkal. Aztán majd lehet harcolni a hackerekkel:P

X-Tomi 2010.06.16. 12:43:53

Hmm, kár érte, így már biztos nemjelenik meg egyetlen fantomképem sem az Autó Piacban...:(

MiKE · http://indafoto.hu/mikedesign 2010.06.17. 12:20:33

Bár én nem vásároltam rendszeresen (főleg a fantomosok vannak meg), kár érte. :(
Valószínűleg életem egyetlen címlapját köszönhettem neki.

Kresshy 2010.06.17. 20:22:39

@MiKE: Igen ! Énis ! sajnálom remélem egy szép nap majd újra lesz Auto Piacunk :) De addig kitudja mi lesz :S :(

farönk 2010.07.04. 21:35:44

Sajnálom én is, amióta kinyitott az utcánk végén a Tesco, azóta olvasom (kábé másfél éve, főleg Bill irományai miatt). Az utsó szám megvan, amikor olvastam benne, hogy (reméljük, csak egyelőre) megszűnik, azonnal megvettem. RIP AP, reméljük visszatérsz.
süti beállítások módosítása