AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Tíz év virtuális tuning - A hvtm.hu története - Felfutás (3/10)

2010.12.18. 18:57 Hammer

Szolgálati közlemény: a hvtm 10. születésnapját 2011 január 15-én ünnepeljük. Szívesen látunk minden virtuális tuning rajongót, legyen az látogató vagy profi tuner. Jelentkezés a facebookon vagy a hvtm fórumában vagy itt a blogon.

Kattintva nagyobb lesz.

Ha lemaradtál volna róla, itt az 1. rész és a 2. rész.

A 2003-as év szünettel kezdődött. Valójában az első negyedévben az újabb verzió fejlesztésével voltam elfoglalva. Kicsit átalakult az oldal felépítése és a design is. Maradt a zöld-sárga, de finomodtak a formák, átalakultak rovatok - lényegében a ma is ezek alapján működünk. És persze az adminisztrációt is a nagyobb terhelésre méreteztem.

Április elején sikerült elindulni - egyelőre még a freeweben, hagytam egy hónapot a tesztelésre. Április 29-én viszont már át is költöztünk a Totalcar szerverére, és azóta is itt vagyunk. (Pont előtte jelentünk meg másodszor a sajtóban, ezúttal az Autó Piac tudósított a hvtm-ről.)


Linszter Péter - Volkswagen Touran

T. Attila - Volkswagen Golf V CC

A hvtm.totalcar.hu forgalma és a beküldött képek száma jelentősen megnőtt, havonta 40-50 darabbal kellett megbírkózni. Akkoriban mindenki mailben küldte a képeket, összevissza méretezve, sokszor leírások nélkül. Nekem kellett formázni, átméretezni őket, szöveget írni hozzájuk. És persze a megjelenésig eltelt 2-3 hét, mert kb. ilyen gyakorisággal szerkesztettem be egy-egy menetet. 2003-ben még türelmesek voltak az emberek, meg amúgy sem nagyon lett volna módjuk máshol publikálniuk.


Fatam - GAZ 24 Cabrio

RunnY - BMW 530 Pickup

A legtöbben még ekkor is inkább új karosszériaváltozatokat gyártottak, ez akkoriban valahogy sokkal több embernek tűnt érdekesebbnek, mint tuningolni. A pár tuningpróbálkozás pedig nem is sikerült olyan jól. A korabeli képek közt találunk olyanokat, amelyek ma is minőséginek számítanak, de akkoriban elég alacsonyra tettük a lécet, szinte az elég volt, hogy a módosított kép ne legyen szanaszét pixelezve. Ma ilyenek a tesztpályára is nehezen jutnak be.


Conki - Audi RS5 Quattro

Lethis - Volvo S80

A napi frissítés ismeretlen volt, eleinte heti 2-3 alkalommal jelentek meg a képek, majd később a hétfő-szerda-péntek volt a premierek napja.


DOT - Porsche Limousine

Travis Sunderland - Bentley Arnege Red Label T

Ekkoriban indult a pályázat rovat, ahol egy-egy megadott téma körül kellett VT-zni. Éveken keresztül nagyon népszerű volt ez a versenyforma. Először a Ford Focus II-t próbáltuk megjósolni évekkel az igazi bemutató előtt, aztán a 2003-ban is éppen válsággal küzdő Fiatot próbáltuk megmenteni, majd retróautókat kezdtünk készítettünk mindenből.


Hammer - Alfa Romeo 8C Spider

Hammer - Honda Prelude

Saját fórumunk nem volt, de az index fórumán elindítottam a hvtm.totalcar.hu című topikot, ott beszéltük ki a képeket a tunerekkel, később ott szerveztünk találkozókat, versenyeket.


HoPe - Chrysler PT Pickup

Sezlony - Daewoo Lacetti CperC

A Totalcar alá költözéskor, közel két évvel az indulás után közel 100 VT volt a hvtm-en, háromnegyed év múlva már 200. Az első két évben összejött 5 tunerhez további 54 csatlakozott, köztük néhányan ma is aktívak, sőt HoPe mester szintű, és ma ő a hvtm főszerkesztője (és a VT révén évek óta a Tuning Magazin munkatársa).

2003

Új tunerek száma: 54, összesen 59, ebből aktív* 56.

Új VT-k száma: 216

Pályázatok száma: 3

*aktív tuner, akinek az adott évben jelent meg képe, vagy indult versenyen.

1 komment

Címkék: hvtm virtuális tuning hvtm 10

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.12.18. 22:44:49

Az első talis fotókkal együtt azért idéződik rendesen az a hőskor felfele:)
süti beállítások módosítása