AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Európa elöregszik, kihal, nem frissül

2011.12.08. 12:37 Hammer

Jó hír: a külön országokba nem sorolt európai autók kvartettje még mind aktuális, ha nem is pont ebben a formában. Rossz hír: vének, mint az országút.

Kezdjük a Volkswagen-csoport termékeivel. A Seat Leon még csak két éves modell volt a CarToonCard kiadásakor. 2009-ben kapott egy ráncfelvarrást, de míg testvérmodellje, a VW Golf V már rég kifutott, a Leon még köztünk van. A VW-nak nem jött be a terve, hogy Alfa Romeo vetélytársat csinál a Seatból, mondjuk ahhoz kellett volna száz év, pár Mille Miglia győzelem ilyenek.

Testvérmodellje a Skoda Octavia még öregebb, 2004-es születésű. Viszont ő pont ellenkező okokból lett hosszú életű: sokkal sikeresebb. A faceliftet az Octavia II is 2009-ben kapta meg, és már a valószínű utódot is láthattuk tanulmányautó formájában.

A Volvo C30 még a legfiatalabb a társaságból, egyévesen került a kártyánkra. A két évre rá - micsoda véletlen - 2009-ben érkező facelift viszont azt sejteti, hogy túl sok már neki sem lehet hátra a pályafutásából.

A legszomorúbb sors a legöregebb modellnek, a Saab 9-3 Cabriónak jutott. A 9-3 aktuális verziója 2002-ben mutatkozott be, a kabrió 2003-ban. A CarToonCardhoz már a ráncfelvarrott 2008-as változatot válogattuk ki, azóta idén is frissítettek rajta. A baj nem csak az, hogy öreg az autó, hanem az, hogy a Saabnál hosszú hónapok óta áll a termelés. A márkát tönkrevágó GM-től ugyan megszabadultak a svédek, de a pénzük elfogyott, és az amerikaiak (akiket egyébként az USA kormánya húzott ki a pácból, amikor csődbe mentek), azóta is rendszeresen megvétózzák a Saab eladását a kínaiaknak. Pedig a Ford (amelyik saját erőből maradt talpon a válságban) elegánsan elengedte a Volvót annak idején. Meg is érdemli a GM, hogy Saab-rajongók megszállják a Facebook-falát...

Nincs még autóskártyád? Megveheted a www.cartooncard.hu oldalon, vagy az ott felsorolt játékboltokban.

Szólj hozzá!

Címkék: kártya európai év után négy hellókarácsony cartooncard

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása