AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Szoció-Horror

2008.10.10. 12:42 skip

Szégyen, hogy már egy ideje írok az Autóskártyára, és még egyetlen árva autóskártyás bejegyzést se tettem még. Eddig.

Kotorásztam kicsit az agyam rejtett zugaiban, ott, ahol a hosszútávra szóló dokumentumokat tárolom, hogy találok-e valami érdemlegeset a témában. Úgy érzem, találtam.

Még 2002-ben jártam a Művészetek Völgyében, ahol egy standon egy pacák mindenféle dolgot árult. Azért mondom így, mert nem emlékszem, hogy az írás szubjektumán kívül miből is állt a választék. Tehát volt neki autóskártyája, nem is akármilyen, hanem saját készítésű. Vásároltam egyet, majd gyorsan átfutottam a helyszínen. Támadt némi kritikám a termékkel kapcsolatban. Megvitattam néhány, első látásra is szembetűnő problémás pontot, és megígértem, hogy otthon majd tüzetesebben átnézem a kártyákat, aminek eredményét valahogy közlöm vele. Asszem ímélben egyeztünk meg.

Szóval a hibák. A Wartburg Zwickauban készült, a 105-ös Škoda 1,2-es, a 2107 képe 2105-öst ábrázol, a 21011 75 lovas, a Zaporjóskánál Moszkvics jel van, a Dákó embléma egy 110-esre vágott Dacia 1100-felirat, a ZISZ felett az uljanovszki autógyár logója látható (és ha már SZ a vége, ne Lihacsovnak említsük!) és, bár ez nem óriási hiba, de a Polski Fiat kártya egy FSO 1500-at mutat. Meg még egy csomó apróság, mindent fel sem soroltam. Ráadásul a borító ronda, egy házilagosan átalakított 353-as Wartburg virít rajta.

Kedves Ismeretlen Árus! Kicsit megkésve bár, de a feladatot elvégeztem, az elemzést végrehajtottam. Az eredmény: van még javítanivaló, főleg a borító gerincén elhelyezett nagyképű felirat tükrében, miszerint a tévedés lehetőségét nem tartják fennt (sic!).

 Hammer kiegészítése:

A Belsőségen EgoAxa már megemlékezett erről a kártyáról, és én is terveztem egy postot róla, miután sikerült beszereznem, a Szoborpark butikjában (a nyugati válzotattal együtt).

A felsorolt hibákból jópárat én is regisztráltam, de ami nálam a biztosítékot kiverte, az a végtelenül silány minőség. A képek telítetlenné zajossá tett fotók, a papír tapintása nagyon kevéssé emlékeztet kártyára, a lapok vágása botrányos. Mindezt 1000 HUF feletti áron, tehát az olcsókártya cimkét sem tehetjük rá. Sajnos azt kell mondanom, ez a legalja.

6 komment

Címkék: kártya szocializmus

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

johnny-b 2008.10.10. 14:30:21

A Ladákat sem az Avtoexport gyártotta, csak exportálta meg reklámozta. Érdekes módon a Nivánál ott van, hogy Volgai Autógyár, annyi esze nem volt a készítőnek, hogy akkor vsz. a többit is ott gyártották? A kocka meg egyrészt nem 2107-es, másrészt meg eléggé igénytelen sufnituning nyomait viseli magán - akár a használtautóról 100x igényesebb példányok fotóit tölhették volna le.

középpárti demagóg 2008.10.26. 13:25:25

Most mér basszátok le szegény készítőt? Csinált saját pénzéből saját fotógyűjtéseiből egy saját paklit hosszú évtizedek után. Olyat amilyet. Szocit. A pasas valószínűleg nem gtafikus végzettségű, valószínűleg nem éjjel-nappal a kocsik tüchtig retusaival bíbeblődik mások által fizetett munkaidejében. Magának és magától dolgozott a cuccon. Csinál egy maszek verziót.
Mint ahogy hat évvel később Ti is a magatokét. Megfértek a palettán mindketten. Segítsétek inkább egymást és ne savazzátok.
Különben is a tietekből meg hiányzik az Ikarus. Pedig anélkül egy autóskártya nem autóskártya!!!

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.10.28. 13:12:33

@középpárti demagóg,

nem lebaszásnak szánjuk a "kártya" tag alatt futó sorozatot, hanem - amennyire képesek vagyunk rá - objektív kártyabemutatónak. olvass vissza, kaptak savat és fényezést más kártyák is.
ami szar, azt nem fogjuk dícsérni, ami jó, azt nem fogjuk lehúzni ezután sem.

középpárti demagóg (törölt) 2008.10.30. 01:26:36

A kártyabemutató sorozat okés. Csak ennek a hat éves paklinak az utólagos cikizése tűnt erősnek. A ti paklitok persze szebb és csobb. De drágább is.

ykcky · https://www.facebook.com/SilhouetteHistory 2008.10.30. 10:32:10

középpárti demagóg: faj nekunk is hogy draga, igy szamunkra is csak penztemeto tud maradni, illetve gyerekkoridezes. a hat evet sajna nem tartom kibuvonak, ennel regebben is tudtak jol kivitelezett, pontos adatokkal ellatottt jatekokat, vagy barmit csinalni, ami jo annak termeszetesen megy a jovoben is a maximalis tisztelet, de a vackokrol rosszat fogunk irni. szerintem egyetertesz. beke a hasadba.
süti beállítások módosítása