AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók
  • Perelli: @nemethattilathval: hali, de nem ám. Amúgy se, de a bátyám kifilézne. Minden játékunk el van téve,... (2017.07.24. 17:00) Kékhátú, de jó régi
  • Hammer: @adidigaga: Az autó tuti ő, de a kép nagyon nem. Nagyon más a látószöge, így átrajzolni nem egysze... (2017.06.22. 17:18) Ardiop Ladon, vajon mi?

Ezt játsza a Totalcar

Címkék

2011 (22) 2012 (19) 2013 (31) ajánló (48) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (25) chevrolet (13) címlapsztori (40) drift (48) egyedi (8) énblog (36) farönk25 (24) feladvány (11) fényképes (11) ferrari (26) fiat (15) film (10) ford (15) formula 1 (153) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (62) kékhátú (14) képregény (18) kínzó kérdés (8) kommentár (124) könyv (14) kreatív (14) különdíj (88) lamborghini (32) lancia (8) lol (14) los minidrivers (21) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (14) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (11) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (58) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Pokolprojekt: Fiat Uno + Alfa V6 középmotor

2008.11.24. 10:29 TomP

A porhüvely

A Pokoli kocsik blog tulajdonosaként nagy vonzalmat érzek az értelmetlen autókért. Legyen az lerobbant Puli vagy egyszerű paraszti lelemény eredményeként létrejött micsurin hibrid. Természetesen épeszű ember nem kezd bele az általam ajánlott projektekbe, de már a gondolat is borzongató. Olyan mint a Belsőségen az Autonánia, csak hegesztőpisztollyal. Forró és egyáltalán nem élvezetes, ha kipróbálod.

Odaát egy teljesen eszement kísérlethez kerestem alanyokat. Egy Alfa V6 motoros Uno rat rodot képzeltem el a fejemben. Én ott virtuáltunerkedem, mert a fotóbolt nem megy. Újra az 1990-es Fiat Uno 1.0 Fire és az 1991-es Alfa 164 3.0 V6 a főszereplő. Most középre képzeltem a motort.

A lélek

Ugye, van egy Alfánk, aminek az eladó szerint tökéletes a váltója, motorja, pont amire szükségünk van, és van egy Unonk a múltkori építkezés maradékaiért, amiben valószínűleg semmi sem tökéletes. Még szerencse, hogy a lámpákon kívül semmit sem tudunk felhasználni minden javítható egy kis szeretettel és hegesztőpisztollyal. A munka alapjában véve egyszerű. Az Uno hátsó ülései helyére kerüljön az Alfa motorja, váltója, és kész is az autó. Persze kell valami, ami tartja, plusz nem árt kivenni elölről az 1000-es FIRE motort se, hiszen kell a hely a V6 hűtésére. Lehet, hogy a Fiat aprócska fékei sem lesznek elegendők, de ott vannak az Alfáéi. Biztos triviális lesz.

Már csak az erőátvitelt és a felfüggesztéseket kell megoldani. Első gondolat, hogy az Alfa első felfüggesztését szereljük hátra, hiszen az már kész van, de akkor mit teszünk előre. A motor miatt már úgyis gyártottunk komplett csövezést, segédkeretet, szétvágtuk a padlót és csak a tető meg a csomagtérfedél maradt. Majosházán tegezni fognak minket, olyan gyakran járunk hozzájuk karosszériát fröccsöntetni kis kedvencünkre. Egy profi nyomórudas felfüggesztés összeütése csak pár év óra lehet, hiszen mérnök vagyok, igaz informatikus, de le tudok rajzolni mérethelyesen akár egy kockát is több nézetből. A futóműgeometria pedig egyszerű, hiszen az Indy 500 kézikönyvéből már több mint 10 éve kiművelődtem belőle

Tehát végül lesz egy térvázas hátuljú, Unora hasonlító autónk, amivel járhatunk a versenypályára vagánykodni, a magunk építette szuperkocsival alázni a drága Lambókat és Ferrarikat

Mennyibe is volt ez így? Lehet, hogy jobb lett volna mégis azt a Countach replikát megépíteni inkább a pincében...

9 komment

Címkék: használtautó uno szupersportkocsi v6 alfa 164 pokolprojekt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Totox 2008.11.24. 10:48:40

Szép projekt valaki meg csinálja tuti királyság

TomP · http://pokolikocsik.blog.hu 2008.11.24. 10:53:43

Ha valaki tényleg bevállalja, akkor egyrészt a jogdíjtól eltekintek másrészt képet, képet és képet! Meg persze ki is próbálnám.
Nekem sajnos nincs elég tudásom és "időm" :-)

Pista 2008.11.24. 12:09:03

alfa első futómű hátra a kaszniba sima ügy. a fiat x 1/9-esnek is 127-es (vagy 128-as?) első futómű volt hátul fikszált kormányösszekötőkkel. az uno első futó meg maradhat elöl ;) vad kis masina lenne a való világban :)

dzsedi 2008.11.24. 14:57:20

nagyon komoly alázásokat lehetne csinálni vele :)

TomP · http://pokolikocsik.blog.hu 2008.11.24. 15:36:31

Rájöttem, hogy kevés vagyok ezzel a fantáziával. Cseh testvérünk már meg is építette a Tatra V8-as driftautóját: feeds.gawker.com/~r/jalopnik/full/~3/r1jDv0d91D0/crazy-czechs-build-tatra-v8+powered-trabant-drift-car-will-sell-it-to-you

VARGATAMÁS 2008.11.24. 18:06:20

nem tudom eldönteni melyik a szarabb autó az uno, vagy az a dögös alfa.mindenesetre ebböl jó nem fog kisülni:)

megint 2008.11.24. 19:08:31

Nem menne gyengén az biztos, de két ilyen "megbízható" autóból nehéz lesz egy jó harmadikat csinálni, bár gondolom nem is mindennapi használatra lenne

TomP · http://pokolikocsik.blog.hu 2008.11.24. 23:00:56

Egy pokoli projektnek nem kell^H^H^H^H szabad megbízhatónak lennie. Akkor hol a pokol, meg a szórakozás.

noti 2008.11.28. 10:38:06

Természetesen a Discovery-n már megépítették :) www.beardmorebros.co.uk/website%20pages/thunder-races.htm
A Thunder Races (magyarul asszem Flúgos Futam) egyik részében az egyik csapat egy Uno hátsójába betuszkoltak egy komplett Saab 2.0-s orrot motorostól, futóművestől. Eszetlen profin oldották meg a csávók mindössze két(!) nap alatt.
Érdemes egyébként megnézni az úriemberek egyéb műveit is!