AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Negyedében klasszikus

2009.07.27. 11:38 Hammer

Ami régi, az vagy elavul, vagy klasszikussá válik. A CarToonCard esetében mi az utóbbiban reménykedünk. A megjelenés óta eltelt bő másfél év mindenképpen kevés a megbízható ítélethez, de az úton elindultunk: a lapjainkon lévők közül egy csomó autót már nem, vagy nem az akkori formában gyártanak. A változtatások több mint tíz lapot érintenek a negyvenből: legalább negyedig elavultunk, vagy klasszikussá váltunk.

Az első áldozat a Renault Megane volt, ezt már tavaly szeptemberben bemutatták, igaz akkor még csak ötajtósként, de azóta megvan a kupé is belőle. Az RS verziót viszont még hiányoljuk. A Hyundai Tiburont már eleve kifutó modellként válogattuk a lapokra, de az utódra még majd' egy évet kellett várni: a hátsókerekes Genezis Coupe minden tekintetben alázza elölkaparó elődjét. Nem érte meg az egy évet a kártyán a Nissan 350Z sem, ezt a szinte erős faceliftnek nézhető 370Z váltotta fel novemberben. Még egy koreai, és már a harmadik Renault érdekeltség: a Samsung SM3 idén tavasszal kapta meg utódját, amely gyakorlatilag a még be sem mutatott lépcsőshátú Megane koreaisított orrkiképzéssel. Ez az autó annyira nem érint bennünket, hogy nem csak nálunk, de Európában sem kapható. Ha valaki ilyet fotózna, megköszönnénk!

Az Opel Astra az első olyan modell a sorban, amit még csak papíron váltottak le, az új változat még nem kapható, a kupéról pedig még csak kósza hírek érkeztek. A legfrissebb - szintén még be nem fejezett - modellváltást a Jaguar produkálta. Az új XJ-t elnézve nagyon nem bánom, hogy nekünk még a régi van a kártyánkon. Ráfért a cégre a formai megújulás, és vannak is értékelhető vonások az autón, de nekem egyelőre nem állt össze a kép...

Külön kategóriát képviselnek a ráncfelvarrot modellek: a Skoda Octavia, a Mercedes S-Classe és a Kia C'eed változásait pár perces munkával átvezethetnénk a kártyán, ha a következő kiadásban frissiteni akarnánk. (Nem akarunk.) A Bugatti Veyront azért soroltam ide, mert a kártyán szereplő kupét már nem "gyártják", átálltak a tetőtlen változat készítésére. Tulajdonképpen a Koenigsegg és a Pagani Zonda is felsorolható volna, mivel ezek a manufaktúrák pár darabonként új betűkombinációkkal elnevezett új modellváltozatokat mutatnak be, és már a kártyára válogatásnál sem a naprakészség volt a szempont, hanem az, hogy melyik modellről találjuk meg a legalkalmasabb képet.

A legszomorúbb véget a Lancia Thesis érte: utód nélkül tűnt el a palettáról. Örülök, hogy mi még létező modellként csíphettük el. Nagy kár, hogy pl. a Rover 75, sőt maga a Rover márka ezt nem érhette meg. És ahogy válságot elnézem, lehet, hogy a következő kártyákon már a kiadásakor is múlt időbe tett autók is lesznek...

2 komment

Címkék: kártya facelift cartooncard kékhátú modellváltás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2009.08.16. 19:05:19

Mikor készül majd az újabb pakli?

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.05.21. 10:32:34

@Tommi: rajta vagyunk. nem tudom, mikor fog megjelenni
süti beállítások módosítása