AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Az új Saab 9-5 kívül-belül

2009.11.11. 13:06 Hammer

Ma kettő órakor mutatkozik be Magyarországon az új Saab 9-5. Előtte egy kiscsoportos foglalkozáson a Saab 900 Klub tagjaiként már megnézhettük, megtapogathattuk az autót, sőt az üléspróbán is túl vagyunk.

Röviden: nagyon nagy az autó (5 méter körül!), óriási a hátsó lábtér, és a laposan lejtő tető ellenére a hátsó fejtér sem vészes. A beltér elég jól hozza a Saab feelinget, de sikerült modernizálni. A külső design a sajtófotókról még nem tetszett, de élőben már nagyon bejön.

Egy ezüst Aerót és egy szürke Vectort láthattunk, világos, illetve fehér bőrbelsővel Az Aero alatt összekerékhajtással. Már várom a tavaszi menetpróbát, álló helyben kellemes volt beülni. Nagyon ismerős, és nagyon modern. 

Az importőrtől kapott információk alapján a Saab szénája jól áll, Christian von Koeneigsegg nem tévesztendő össze a GM bürokratáival, a kínaiak és a svéd kormány pedig tolja bele a pénzt.

Kattintgassátok végig a képeket az indán!

9 komment

Címkék: hírek saab bemutató fotók saab 95

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SwedishRunner 2009.11.11. 15:04:44

Nekem Saab 93 van itthon, és imádom a márkát, de ennek a műszerfala nemtetszik. Tudom, hogy a repülőgépes múlt meg vezetőközpuntúság meg minden.... De ez a műszerfal ronda! Ez már azért erősen prémium szegmens, amiben versenyez, és ott ezt nemlehet. Főleg hogyha volt idő a karosszériát reszelni, a Haldex 4 kerékhajtást alábiggyeszteni és minden finomságot megadni akkor miért ilyen kritikán aluli műanyagdarab a műszerfal? Mik azok a gagyi műanyagbordák a műszeregységnél és a szellőzők mellett? Remélem 2-3 év múlva tisztességesen ráncfelvarrják és nem lesz gagyi műszerfal.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.11.11. 15:43:21

@SwedishRunner: (sajtó)fotóról nekem sem tetszettek azok a bordák a csőműszerek körül, de élőben egész jól néz ki. (nekem régi 95 van ;) )

muzx 2009.11.11. 16:00:26

Nekem egy Viggenem van, ez az ötödik Saabom.
Nagyon bejött ez a 9-5, hidd el, egyáltalán nem gagyi belülről. Ha benne ülsz, nagyon jó, összeszedett feelingje van és Saabos, de mégis újszerű.

muzx 2009.11.11. 16:06:57

Ja, gratula, jók lettek a fotók, különösen az emeletről készült felülnézetiek. Sajnos nekem nem jutott eszembe felmenni és onnan fotózni. :(((

Gubo77 2009.11.11. 18:58:53

Nagyon kíváncsi vagyok erre a vasra! Remélem, 12 év után olyat alkottak, amire büszke lehet mindenki - gyártó, rajongó egyaránt! :)

SwedishRunner 2009.11.12. 03:48:41

@Hammer: én hiszek neked, főleg ha élőben is megtudtad skubizni, de azért félve fogok belépni először a szalonba mikor megtekintem :D Amúgy a külseje abszolút Saabos, ez az agresszív tekintet és az enyhén futurisztikus forma, ami ugyanakkor visszanyúl a Saab gyökerekhez is... nekem igazán bejön. Várom hogy a Királyfenék úrék bővítsék a motorpalettát! Javítsatok ki ha tévednek, de én már érzem h a kis svéd autógyár komoly pénzeket fog kihuzni majd a prémium szegmens egyéb résztvevőnek zsebéből. :D

2009.11.12. 11:45:57

Nekem tetszik kívül-belül (még a bordákkal is ki tudok békülni, bár takarítani nem lehet nagy öröm). Jó lenne, ha a Saab végre magára találna arculatilag, innovációilag.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.11.12. 12:14:42

@HoPe: ennek megvan az esélye
ahogy az importőr vezére elmondta, Christian von Koenigsegg innovatív, modern, környezetbarát márkává akarja (vissza)alakítani a Saabot, ami az utóbbi 15 évben gyakorlatilag egy GM részleg volt.

eddig a minden módosításhoz kellett vayg 60 aláírás és pecsét, az új technikákat az Opel és a Cadillac után kapták meg, és pl. a GM-es főnök az elmúlt x. évben egyszer járt a mérnököknél. von Koenigsegg hetente jár náluk

azt is megtudtuk, hogy nagyon rá fognak hajtni a környezetbarát image-re. a Saab hibrid egész jól áll (Toyota rendszer), és az etanolra is ráerősítenek. most, hogy nem a GM polcainál állnak sorban, bárkivel kooperálhatnak, aki hajlandó rá: Toyotától vesznek hibrid hajtást, vagy akár BMW-től dízelt.

ami még érdekes, hogy a következő években a Mercedes és a Porsche közé pozícionálják a márkát image-ben és árban. mivel nem tudnak 800e-1milliós tételeket eladni, mint a Merci, BMW, Audi, csak 100-130ezreket, ezért inkább exkluzívabbá akarják tenni.

mondjuk ez az új 9-5 ez még nem lesz olyan nagyon drága, kb az Audi A6 hasonlóan motorizált és felszerelt változataihoz árazzák, egészen kicsit alá lőve.

ja, és várhatók majd Special Edition by Koenigsegg modellek is ;)
süti beállítások módosítása