AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók
  • Perelli: @nemethattilathval: hali, de nem ám. Amúgy se, de a bátyám kifilézne. Minden játékunk el van téve,... (2017.07.24. 17:00) Kékhátú, de jó régi
  • Hammer: @adidigaga: Az autó tuti ő, de a kép nagyon nem. Nagyon más a látószöge, így átrajzolni nem egysze... (2017.06.22. 17:18) Ardiop Ladon, vajon mi?

Ezt játsza a Totalcar

Címkék

2011 (22) 2012 (19) 2013 (31) ajánló (48) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (25) chevrolet (13) címlapsztori (40) drift (48) egyedi (8) énblog (36) farönk25 (24) feladvány (11) fényképes (11) ferrari (26) fiat (15) film (10) ford (15) formula 1 (153) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (62) kékhátú (14) képregény (18) kínzó kérdés (8) kommentár (124) könyv (14) kreatív (14) különdíj (88) lamborghini (32) lancia (8) lol (14) los minidrivers (21) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (14) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (11) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (58) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Az olaszok fele köszöni, megvan

2011.11.28. 18:21 Hammer

Szavazásunk aktuális állása szerint a legkedveltebb négyes az olasz kvartett, Következzenek tehát ők. (Neked melyik a kedvenced?)

A gyönyörűséges felsőkategóriás, 2007-ben ötéves Lancia Thesist már két éve elsirattuk, mint utód nélkül távozó modellt. Az olasz szokásokhoz híven szerencsére csak pihenőre küldték a kategóriát a lándzsások, idén megkaptuk helyette az új Chrysler 300-at Lancia jelvénnyel. Ha nem lenne ennyire gyönyörű autó, nagyon kiakasztana. Kb annyira, mint a borzasztó Chrysler 200, amit Lancia Flaviaként próbálnak eladni.

A kvartett Alfája a Spider volt, alig egyéves modell 2007-ben. De sajnos az - egyébként szintén gyönyörű - 159 modellvariánságnak kinéző roadster (és egy évvel idősebb kupéváltozata a Brera) nem fogyott eléggé, így a legrövidebb életű Alfa Spider lett, tavaly befejezték a gyártását. Az utódra még legalább két évet várhatunk a pletykák szerint.

A Fiat 500 viszont él és virul. 2007-ben, a CarToonCard évében született, (háromévnyi vajudás után a Trepiùno tanulmányból), és mint a retróautókat általában, valószínűleg sokáig fogják gyártani. Idén már Amerikában is piacra dobják, egyelőre mérsékelt sikerrel. Pedig jó kis autó, egyet én is kipróbáltam két éve.

A másik túlélő a szintén 2007-es Maserati GranTurismo. Szerintem ez is velünk lesz még jó pár évig, igaz idén a ráncfelvarrással együtt új nevet is kapott az eddigiek mellé. Az MC Stradale 450 lóerős (végsebesség 301km/h!), szemben a kártyánkon lévő alap 405 lovas GranTurismóval. (Igaz, 2008-ban már a GranTurismo S-t rajzoltuk volna le, 440 lóerővel, és 285 helyett 295km/órával.)

Nincs még autóskártyád? Megveheted a www.cartooncard.hu oldalon, vagy az ott felsorolt játékboltokban.

Szólj hozzá!

Címkék: kártya olasz hellókarácsony cartooncard négy év után

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.