AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók
  • Perelli: @nemethattilathval: hali, de nem ám. Amúgy se, de a bátyám kifilézne. Minden játékunk el van téve,... (2017.07.24. 17:00) Kékhátú, de jó régi
  • Hammer: @adidigaga: Az autó tuti ő, de a kép nagyon nem. Nagyon más a látószöge, így átrajzolni nem egysze... (2017.06.22. 17:18) Ardiop Ladon, vajon mi?

Ezt játsza a Totalcar

Címkék

2011 (22) 2012 (19) 2013 (31) ajánló (48) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (25) chevrolet (13) címlapsztori (40) drift (48) egyedi (8) énblog (36) farönk25 (24) feladvány (11) fényképes (11) ferrari (26) fiat (15) film (10) ford (15) formula 1 (153) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (62) kékhátú (14) képregény (18) kínzó kérdés (8) kommentár (124) könyv (14) kreatív (14) különdíj (88) lamborghini (32) lancia (8) lol (14) los minidrivers (21) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (14) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (11) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (58) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Koreát senki sem szereti?

2011.12.14. 13:32 Hammer

A kisautókon kívül a koreai kvartett az, amelyiket még senki sem szavazott kedvencnek. OK, hogy a Rodiusért nehéz rajongani, Sansumgot meg senki nem látott még, de a Hyundai kupé, vagy a Kia Cee'd egész jó autók. Persze magam sem tudom, ki rajongana értük, ha a CarToonCard Ferrarit, Porschét, BMW, Alfát, Hondát, Saabot is tartalmaz - ezek sokkal inkább lehetnek elvakult rajongás tárgyai.

De térjünk rá a koreai sorozatunkra. A két éve készült leltárkor már elavult a lapok fele, a helyzet azóta nem változott.

A Samsung SM3-ból mi még az első generációs, Nissan Almera alapú (N17) modellt rajzoltuk meg, amit ugyan még most is gyártanak (gondolom, hasonló megfontolásból, mint az Opel Astra Classic modelleket), de már 2009-ben megjött a Renault Fluence-szal rokon (L38) utódja.

A Hyundai Tiburon még a kártyamegjelenés évében, 2007-ben kifutott, a következő évben érkező hátsókerékhajtású Genezis Coupé pedig azóta egy faceliftet is kapott, az első képeket pár hete láthattuk róla.

A Kia Cee'd egyévesen vált cartoon, és tavaly varrták fel a ráncait, valamint az új egységes Kia-hűtőmaszkot az orrára. Kár, hogy a remek arányú háromajtós Pro cee'd már a kártya rajzolása közben érkezett, különben az kerülhetett volna a helyére.

A több citromdíjas formatervű SsangYong Rodius 2004-es modell, és pont a kártyamegjelenés idején kapott egy faceliftet. Mi még az eredeti verziót rajzoluk meg, de a különbség minimális. A Rodius pedig azóta is köztünk van, és rombolja az utcaképet

Nincs még autóskártyád? Megveheted a www.cartooncard.hu oldalon, vagy az ott felsorolt játékboltokban.

2 komment

Címkék: kártya hellókarácsony cartooncard koreai négy év után

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gino 2012.02.14. 11:56:36

Szia Hammer!

Először is szeretném jelezni, hogy nagyon szép a kártya, az első paklit még évekkel ezelőtt vettem meg. De Ha már így szóba jött, akkor meg kell jegyeznem, hogy a koreai vonalat nem hogy nem szeretem, de kifejezetten utálom is, és a pakli amúgy magasra tartott értékét csökkenti a szememben. Elhiszem, h ezek az autók tényleg elkészültek, de a valóság mégsem ez. A koreai .... helyett sokkal inkább itt lenne a helye egy USA sorozatnak (ami sajnos a régi paklikban is méltatlanul alul reprezentált). A másik, h valójában nem is az a bajom, h mit keres egy ssangyong ebben a pakliban, hanem, hogy miért kell egy kiának 122LE-snek lennie, pláne egy skodának miért kell 200 lovasnak lennie? Miért nem lehetett a valósághoz igazítani? Úgy értem, egyáltalán nem hétköznapi számomra, hogy egy oktávia 240km-el menjen, mégha gyártottak is ilyen típust. Vizsont sokkal természetesebb lenne egy audi hasonló adottságokkal, ami viszont kimaradt a pakliból. Szóval a kártyával szemben a legnagyobb bajom, hogy túl lettek izmozva a benne szereplő autók, és hogy a túlzott analógiák keresése miatt fontos autók maradtak ki (miközben 2 francia márka is duplázva van). Néha összeszedem a régi, és az új paklikat, és csinálok egy allstar paklit. Szerepelnek szép számmal az új pakliból is, de mégsem szerepelhet egy pakliban egy 240LE-s cadillac, és egy 240LE-s Opel astra... ha érted mire gondolok

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2012.03.18. 23:25:30

@Gino:
Hello, Gino!

Bocs, hogy csak most válaszolok, valahogy elkerülte a figyelmemet, hogy ez a poszt kapott kommentet.

Ebben a posztban nagyjából leírtam, hogy milyen szempontok alapján válogattam az autókat a CarToonCardba: autoskartya.blog.hu/2009/12/18/mi_is_az_a_blue_revival

Igen, a CarToonCard valóban egy revival készlet, és elsődleges szempont volt a régi kékhátú modern megfelelőjét elkészíteni
Ezért nincs USA-kvartett: ezt a piros revivalba terveztem (tervezem). És miért nincs Audi: mind a német, mind a sporkocsi kvartettekbe sikerült megfelelőket találni mai típusokból, a szupersporkocsikból meg bőven kilóg levelé még az R8 is.

A Skoda talán azért lett RS, mert a másik két VW-konszernbeli autó, a Bogár és a Seat dízelmotoros (lehessen fogyasztással is ütni), és nem akartam három gyenge Golf-klónt. Az is felmerült, hogy a Skoda legyen átlagos, és a Leon legyen FR, de végül így alakult.

Korea autói pedig olyanok, amilyenek, így sikerült a szovjeteket pótolni. Én sem szeretem őket, de a mai autóiparban megkerülhetetlenek. (A Szovjetúnió sem volt soha a kedvencem, de hiányolnám a régi kékhátúból.)

A márkaduplázásoknak kétféle oka is van: vagy így volt a régiben is (Jaguar, Citroen), vagy egyszerűen elfogytak a gyártók az elmúlt 30 évben (Simca helyett Peugeot).

A túlizmozás is részben az én bűnöm, tettestársam az autóipar, amelyik durván erős típusokat gyárt mostanában. Ahol a régiben csúcsmodellek, spormodellek voltak, oda az újban is olyat válogattam. Ezek ellensúlyozására a többit gyengébbre vettem. De azért próbáltam szinte minden kvartettben erőset, átlagost és takarékosat is tenni. Nem akartam pl. csupa gyenge kisautós-kompaktos japán kvartettet, amikor gyártanak egy csomó sportos modeltt és sportkocsit is.

A britekhez ezért került egy alap Mini a brutál Rolls, Bentley, Jaguar mellé.
A franciáknál a nagy Citroen és a sport-Renault mellé átlagos és dízel Peugeot-okat tettem.
Az olaszoknál is van gyenge átlagos és brutál autó.
A japánoknál van sportkocsi sportmodell és két takarékos kocsi.
A németeknél nem sokat mérlegelhettem, csúcs-Merci, csúcs-BMW kellett, erős sport-Opellel - melléjük takarékos Bogarat tehettem csak.
Az EU-nál a svédek eleve erősebb autókat gyártanak, de nem akartam, hogy ők domináljanak ezért kellett egy erős Golf-testvér, meg ennek ellensúlyozására egy gyengébb, takarékos is.
A koreaiaknál minden gyártót képviselni akartam, kb. a szovjeteknek megfelelő kategóriájú autókkal, a motorpalettájuk pedig nem túl széles.
A törpék nem túlmotorizáltak, a sportkocsik egy kissé azok, az egzóták viszont rettenetesen. De ezekért a gyártóikra hárítom a felelősséget.

Tök jó egyébként összekeverni a régi és új kártyákat, de az új típusok a legtöbb esetben kb. ugyanúgy lenyomják a régieket, mint a való életben.