Ma reggel kinyitottam a HVG-t, és rögtön a tartalomjegyzék után egy egészoldalas Mazda 3 autóskártya ugrott az arcomba. Ennél jobban csak akkor lepődtem volna meg, ha saját Mazda 2 lapunkat látom viszont a népszerű gazdasági hetilapban.
Nem emlékszem, hogy az utóbbi tíz évben - gyűjtői fórumokat, árveréseket és a Yetró-túrát, tehát kifejezetten belterjes színtereket leszámítva - túl sok alkalommal találkoztam volna a klasszikus autóskártyával. Az is lehet persze, hogy nem korábban nem tűnt fel, és én nézem autóskártyára fókuszáltabban a világot az utóbbi hónapokban.
A másik magyarázat jobban tetszene: az autóskártya-mém most szabadult ki, fertőző, és már a reklámügynökségek kreatívjainál tart. Ha igen, remélem, olvassák ezt a blogot is, és megerősítik a vélekedésemet. Akárhogyis van, köszönjük a Mazdának, hogy autóskártyával reklámoz.
CSaB · http://www.domain.hu 2008.04.04. 07:26:38