Azt tudjuk, hogy Henrik Fiskernek nem megy olyan jól mostanában. Bíróságra citálja épp a Tesla, nem nagyon éri meg az átépítőstúdiósdi anyagilag. Voltak szép napok, a 007-es Astonja a keze közül gurult ki. Nem hiszem, hogy a mostani anyagi mélypont az indok, amiért pont Henrikünk saját kezével alkotott autójáról készült, saját kezével alkotott művészetének repróját árulja, mint very limited edition print. Ha úgy érzi a kedves olvasó, Bond menő, az angol-luxus-sport-turizmo mítikus, itt a lehetőség! 299, vagy 499 USD megvonása a családi kasszától méret fügvényében, és már lehet is kereteztetni az originális, nagyon korlátozott Aston-Fiskert, Fiskertől. Ha a propeller nem egy másik hollandot jelent, hanem az a bajor kék-fehér fajta, itt a másik Bond-autó, szintén Fiskertől, a Z8. Ez a pali rajzolt amúgy autót, amibe nem ült Őfelsége különleges ügynöke?
Nem kell kapásból elásni a szebb napokat is látott mestert, hisz a DB9 akárhonnan nézem egészen mestermunka, és a Z8 segge az Andrássyn az autók közé bújva megér egy két misét, illetve vannak itt még mások is.
A közimert (muhaha) tajvani születésű, Wu-Huang Chin dizájner színes csecsebecséje, az RX7-ről amin dolgozott. Diszkont áron. Tessék memorizálni, ez az ürge rakta le az MX-5 alapjait is Mark Jordannel!
További pénzért, további eredetiség. Egyből Ferrari és Ford-Láva GT. Valószínűleg ezen alkotók is a nincstelen, művészek sorát gyarapítják. Adjatok nekik némi pénzt! Csak 12000 dollárt, ha pont egy légbeömlőről készült akrilfestmény hiányzik a Maranello felett lévő, hótiszta-fehér garázsfalról, magától Maurizio Corbitól. Neki vannak azért autóillusztrációs műremekei is.
Adj Isten, nem lett volna elég drága a Ford GT, ez a tényleg olcsó szupersportautó? 100 példányban gazdára vár Camilo Pardo alkotása, mindössze 2200 USD/darab áron. Henrikünk olcsó ott az elején, akárhogy is nézem.
Chuck Jordan, későbbi Opel dizájnfőnök feljegyzése, egy izgi mellékinfóval a szárnyas Caddyk evolúciójáról, sőt ez a kép amire azt mondom izléses, biztos a patina teszi:
"Even before the 1959 Cadillac was introduced, we realized we had 'overcooked' the tailfins. In fact, at one point in the development of the '59 (model), the fins were higher than the coupe roof! For the 1960 facelift, we conducted 'major surgery' on the fins. This rendering, showing the lowered fins, was the basis for the 1960 Eldorado (production model)."
leaf 2008.05.10. 20:30:31
Ő egyébként nem mellékesként csinálja, mindig is festett, neki a cardesign és az automotive art összefügg.
ykcky · https://www.facebook.com/SilhouetteHistory 2008.05.11. 10:28:27