Ha már megpendítettem, hogy kell egy megbízhatóbb autó, nézzük meg, miért is? Meg sose baj, ha nevethettek, ha máshogy nem, hát rajtam. Mekkora egy hüje vagyok. Így pontos jével. Ott a baj, hogy nem zavar.
Szégyenfal:
Törött szélvédővel vettem, még mindig törött. Egy kiégett 222-es szélvédőjét kapta meg az autó, ami a beépítést után alulról megrepedt, úgyhogy újra szélvédő szerzésproject van. A tompított nem működött, bajuszkapcsolóra gyanakodtam. Egy ajtóbecsapástól megoldódott, fél éve minden oké. A jobb oldali ajtó túlcsapódás gátlója eleinte nyekergett, kattogott, azóta kiesett. Kérdeztem többeket, mindenki mondta, hagyjam, az övék is rég kiesett. A klímakonzol megadta magát, még nem műtöttem. Akku nem birta a hideget, kapott egy Excide-ot a Bosch helyére. Természetesen itt-ott rohad, még kap két évet. 2007 tavaszán, részben szét lett bontva, és új fényezést kapott. A kardán ver, megbízható források szerint 8 éve, télen rend lesz. Van új kardán. A kinyomócsapágy nem az igazi, egy Maseratin sem az, amúgy. Ritkán a központi zár és a riasztó leszívja az aksit. Új akku, per pillanat máshol zárlat. A bal oldali ablak akadozva megy fel-le. Az ajtó felújítása után rendben van. Most a jobb oldali csinálja ezt. Egyszer megállt az Üllőin viccből. Felhívtam a szerelőt, azt mondta húzzam le gyújtástrafót, dugjam vissza, inditsak. Így történt. Turbó túl meleg visszajelzés. A fényszóró felkapcsolására reagált, először majdnem szívrohamot kaptam, amikor nekiálltam volna megnézni mi baj, elmúlt. Azóta oké. Összeverődtek és eltörtek a klímacsövek. Zárlatos lett a hűtőventilátor egy forró nyári éjjelen a Szentendrei úton. Bentzinkút, biztosítékcsere, hűtő fixre kötése, haza. Másnap, hűtőventilátor-érintkezők cseréje. Hátsó lengéscsillapítók, gumiharangok cseréje. Eltört az indítómotor tengelye. A motorháztető pontatlanul lett visszarakva: lakatolas, fényezés után felnyílt az autópályán. Felrobbant a bal oldali turbó bele. Innen fel a lapátkák darabjai a hengertérbe. Szelepek, blabla mennek a kukába. Azt hiszem, más baja nincs, vagy nem jut eszembe.
(Van megbízható autóm is, egy 323-as Mazda, az eleje rommá törve, és akku nélkül generátoron lábon hazament, "csupán" 30 kilométert.)
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.05.19. 14:49:38
mennyi idős, és mennyit futott a gép, amikor hozzád került?
mennyi időt és hány kilométert futott, ami alatt összejött ez a lista?
pszihó 2008.05.19. 17:40:47
Azt nem tudtad hogy ilyet max 5 évesig szabad használni?
Avagy ki mondta hogy a szopás perverz örömei csak a nőknek járhatnaknak?
CSaB · http://www.domain.hu 2008.05.19. 19:25:16
ykcky · https://www.facebook.com/SilhouetteHistory 2008.05.19. 19:57:15
a második kérdés: 3 év 25.000 kilométer.
fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.05.24. 09:04:15
azt viszont tudom, hogy ha beleülök, nincs idő.
ykcky · https://www.facebook.com/SilhouetteHistory 2008.05.24. 10:57:45
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.06.02. 03:20:01