AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Azt hiszem más baja nincs, vagy csak nem jut eszembe

2008.05.19. 14:17 ykcky

Ha már megpendítettem, hogy kell egy megbízhatóbb autó, nézzük meg, miért is? Meg sose baj, ha nevethettek, ha máshogy nem, hát rajtam. Mekkora egy hüje vagyok. Így pontos jével. Ott a baj, hogy nem zavar.

Szégyenfal:

  • Törött szélvédővel vettem, még mindig törött. Egy kiégett 222-es szélvédőjét kapta meg az autó, ami a beépítést után alulról megrepedt, úgyhogy újra szélvédő szerzésproject van.
  • A tompított nem működött, bajuszkapcsolóra gyanakodtam. Egy ajtóbecsapástól megoldódott, fél éve minden oké.
  • A jobb oldali ajtó túlcsapódás gátlója eleinte nyekergett, kattogott, azóta kiesett. Kérdeztem többeket, mindenki mondta, hagyjam, az övék is rég kiesett.
  • A klímakonzol megadta magát, még nem műtöttem.
  • Akku nem birta a hideget, kapott egy Excide-ot a Bosch helyére.
  • Természetesen itt-ott rohad, még kap két évet. 2007 tavaszán, részben szét lett bontva, és új fényezést kapott.
  • A kardán ver, megbízható források szerint 8 éve, télen rend lesz. Van új kardán.
  • A kinyomócsapágy nem az igazi, egy Maseratin sem az, amúgy.
  • Ritkán a központi zár és a riasztó leszívja az aksit. Új akku, per pillanat máshol zárlat.
  • A bal oldali ablak akadozva megy fel-le. Az ajtó felújítása után rendben van. Most a jobb oldali csinálja ezt.
  • Egyszer megállt az Üllőin viccből. Felhívtam a szerelőt, azt mondta húzzam le gyújtástrafót, dugjam vissza, inditsak. Így történt.
  • Turbó túl meleg visszajelzés. A fényszóró felkapcsolására reagált, először majdnem szívrohamot kaptam, amikor nekiálltam volna megnézni mi baj, elmúlt. Azóta oké.
  • Összeverődtek és eltörtek a klímacsövek.
  • Zárlatos lett a hűtőventilátor egy forró nyári éjjelen a Szentendrei úton. Bentzinkút, biztosítékcsere, hűtő fixre kötése, haza. Másnap, hűtőventilátor-érintkezők cseréje.
  • Hátsó lengéscsillapítók, gumiharangok cseréje.
  • Eltört az indítómotor tengelye.
  • A motorháztető pontatlanul lett visszarakva: lakatolas, fényezés után felnyílt az autópályán.
  • Felrobbant a bal oldali turbó bele. Innen fel a lapátkák darabjai a hengertérbe. Szelepek, blabla mennek a kukába.
  • Azt hiszem, más baja nincs, vagy nem jut eszembe.
  • (Van megbízható autóm is, egy 323-as Mazda, az eleje rommá törve, és akku nélkül generátoron lábon hazament, "csupán" 30 kilométert.)

    7 komment

    Címkék: énblog maserati hibalista ykcky youngtimer cartooncard flotta

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.05.19. 14:49:38

    pár fontos infó lemaradt:

    mennyi idős, és mennyit futott a gép, amikor hozzád került?
    mennyi időt és hány kilométert futott, ami alatt összejött ez a lista?

    pszihó 2008.05.19. 17:40:47

    Eseményautó.
    Azt nem tudtad hogy ilyet max 5 évesig szabad használni?

    Avagy ki mondta hogy a szopás perverz örömei csak a nőknek járhatnaknak?

    CSaB · http://www.domain.hu 2008.05.19. 19:25:16

    Milyen szép kis piros Seicento áll a háttérben. :D

    ykcky · https://www.facebook.com/SilhouetteHistory 2008.05.19. 19:57:15

    Hammer: ebből a az elsőre nincs egzakt válasz. elméletben '84ben gyártották, elméletben 2500 ccm, de ez se valóság, elméletben 118ezerrel vettem.
    a második kérdés: 3 év 25.000 kilométer.

    fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.05.24. 09:04:15

    én ehhez nem értek. wtf is kinyomócsapágy? :)
    azt viszont tudom, hogy ha beleülök, nincs idő.

    ykcky · https://www.facebook.com/SilhouetteHistory 2008.05.24. 10:57:45

    phr: te mit keresel itt, draga baratom? ;)

    KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.06.02. 03:20:01

    Na de milyen szépen csillog, kérem! Egy igazi olasz nő: Kurva az ágyban, de hangos, hisztis és ha nem tetszik valami, hát pofonvág :) Ez a házasélet, barátom. :D
    süti beállítások módosítása