Jelentem, megvan a donor a plasztikai műtéthez. Mazda 323 1.6, korróziómentesnek nevezhető karoszériával, pöccre induló motorral, automata váltóval, csudálatos elektromos ablakokkal, villanyos tolótetővel, a legerősebből származó sportülésekkel. Minden kárpit eredeti közeli, enyhén mocskos, nem zörög a bele. Frissen mosva egészen OK, szárazon iszonyat ronda, fakó-királykék. Bármelyik mattnarancsskodát lenyomja.
Bár kicsit más a pofája, mint annak, ami vár rá otthon. És igazi láma módon utána sem néztem, össze lehet-e legózni a kettőt, de erős a gyanúm, hogy igen. Mivel Dezsőt szépen körbeette a rozsda minden oldalról, nem félek, hogy nem passzol a régi lukba a lámpa, max az egész orr csere lesz, legalább nem lesz enyhén hólyagos a kerékjárati ív sem. A matt kékség nagy hátránya, hogy nem fehér. Snoopynak, a fényezőnek lesz egy rossz hétvégéje, dolgoznia kell, és pénzt sem kap, Ő akarta.
Pénteken csaptam fel a hasznaltauto.hu-t újra, előtte csütörtökön és szerdán és kedden és így tovább. Jött ez a harmincötezer forintos telitalálat, 1.6 nemstimmel, évjárat oké, felhívtam, elkelt.
Szombaton Derby-val szeltük át a várost eb ügyek végett a jó BKV-val, illetve gyalog. Nagyjából a délidőben. A kutya nagyon szenvedett.
Felhívott a tegnapi srác: "Reggel nem vitték el a kocsit, ma este kell még? Ha nem kell odaadom egy barátomnak ingyé'. El kell takarítsam hatig a tesómnak kell a garázs." Érdekelt, de kihagytam a számításaimból, szinte lehetetlen, hogy odaérjek. Itt a kutya. Zárva a bank, (ellopott) kártyáim híján, pótolhatatlan a hiányzó 8200 forint a zsebemből. Nem akartam a kutyát több szívásnak kitenni. Vas megyében, ami számomra előnyös, van egy másik 65-ért, enyit bőven megéri Derby gyenge szívének épsége. Kerestem az embert, aki odavisz kutyástól. Bárkit hívok mindenki a Balatonon lóbálja, vagy a Balatonra tart, hogy lobálhassa. Aztán elcsíptem Monyeszt, épp indult a Balatonra, de belement.
Végül valamiért harmincat adtam, nem alkudtam, az eladó nem kérdezett. Amúgy meglepett, mennyire egyben van a gép. A jobb oldali ablak az ajtóban ragadt, a rossz motor lenn is tartotta, műteni kellett. A csomagtartóban egy hátsó, és két első lökhárító; fel kellett őket csavarozni a helyükre. Hiányzik az első kötény, de a plusz egy első lökhárító, egy nagylökhárító, amihez nem is kell. Azt hiszem, megérte. Simán jár, gond nélkül vált, kanyarodik, megáll a fékre, mindene működik. A jobb oldali ablak most épp lefele nem csúszik, ki van ékelve.
Ezek után nem iratom át, most annak a pénznek a töredékéből javíthatóvá vált Dezső. Elszomorító. Azt hiszem, ez a jobb autó, sokkal.
biturbo S · http://mmcweb.extra.hu/ 2008.06.28. 13:26:55
ykcky · http://autoskartya.blog.hu 2008.06.30. 17:49:48