Reklámban túlozni a hatvanas-hetvenes évek fordulóján is alapelvárásnak számított. Nem tudom kötötte-e már akkoriban a kreatívok(?) kezét reklámetikett, vagy netán reklámtörvény, de mindegy is. Ez esetben, cirka 40 éve, nem volt szükség többre a valóságnál, a VW, a Karmann és a Ghia közreműkösésével lufit fújt már kipróbált alapokra.
Tömeggyártó által elkövetett extravagáns, arculatépítő műremeket hoztak létre. Formát mertek hazudni, saját bevallásuk szerint nem is akármilyet. Hisz ha a forma ütős, a benzinvérű szíve lángra lobbantható, hisz szereti ha nézik, szereti ha mielőtt beszáll nézheti, szereti ha a világ elolvad a négykerekű identitás sugaraitól.
Egy sportautó mindig üzenet. A Karmann Ghia teljesítette feladatát, forma terén tényleg az élmezőnyben versenyzett, már négy évtizede is. A régi hirdetésekben akkoriban tényleg csak a szemcsapda vonal realizálódhatott, az eltelt idő viszont felemelte a nagyok közé, a forma időtállónak és elégnek bizonyult.