AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Rózsadombra Navigator

2008.08.19. 14:42 ykcky

Már megint nem vittem magammal fényképezőgépet, fotó: www.car-wallpapers.ws


Igazi batár került a kezem közé, nézegetem már egy ideje, nem nagyon barátkoztunk össze. USA autó, igen V8, igen autómata, igem bőrös, igen klímás, igen nagy, igen SUV. Lincoln Navigator. Fogalmam sincs mitől lehet navigátor, cirka 3 hónapja gondolkozom ezen, amikor először láttam állni a Perc utcában. Vártam a véletlen adódó pillanatot, már régen ledumáltam egy jó kört. Tegnap délután 6 után jött el.

Egy késő délutáni Buda átszelésre elegendő távon kormányoztam a rombolót, tudom nem valami hosszó tesztút ez. Az autóról nagyjából megtudtam amit lehetett. Nyomatékos, dől és pattog egyszerre, nagyok a fotelek, gagyik a kapcsolók, D-be kapcsolva megy előre, a villanyablak lecsúszik és fel. Nem fontos.

A tulaj, Frici szerint olyannyira nem fontos, hogy ezért vette. Azért vette mert nem érdekli, egy olyan autó kellett, aminek mindig mindegy, innen neki is mindegy. Indulásnál, amíg nemdohanyzó létére arra bíztatott, hogy nyugodtan cigizzek, még nem értettem.

Már megint nem vittem magammal fényképezőgépet, fotó: www.car-wallpapers.ws


Aztán az első zebra és az első toporgó nyugdíjas megértette velem. Néni lelépne, de meglátja a távolból is fölé magasodó hűtőmaszkot, láthatóan megijed. Finom lassulás, orrbillentés nélküli megállás, nénike reszket mint a nyárfalevél. Várok. Hirtelen lett időm nézelődni, mami nem moccan. Jobbra valami piros apró vacak, talán egy Swift, és tényleg harminc méterre a kereszteződéstől egy V1 Swift várja türelmesen, hogy tegyek amit akarok. Várok. Balra egy Astra, mi más? Úgy 20 méterre tőlem. Csend van. Intek a néninek, legyen szíves, de ő még hezitál vagy 3 pecet. Swift irányból nő a kocsisor, Astra irányból is ugyanez. Állok keresztben egy kereszteződésben, mögöttem is sor, jócskán lemaradva a Navigátor tatjától. Csend van. Néni átértékeli a helyzetet. Náni átkel. Komótosan elindulunk, elkezd morogni a V8. Hol maradt a dudaszó?

Kipróbáltam még párszor, rettenetesen előzékenyek voltunk a rombolóval, a forgalom minden helyzetben normalizálodott körülöttünk. Ideálisnak tűnt minden, még a többi közlekedő irigysége és félelme se érínthetett, egyszerűen nem láttam, ahhoz közelebb kellene merészkedniük.

10 komment

Címkék: közlekedés usa amerikai v8 forgalom lincoln suv navigator menetpróba

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biker_kolee 2008.08.19. 17:31:12

Lol. :D A nagyság hatalma? Vagy a többiek ilyedtek meg? :))

yard 2008.08.19. 18:14:53

Még nagyobb SUV-okat, reszkessen mindenki! No de ha majd mindenkinek SUV-ja lesz?

masterboy 2008.08.20. 23:05:29

otthon nagy durranas,itt kint nem....tul sokat kajal,kb 11-13 merfold/gallon.(1 gallon= 3,78 liter)Az USA TODAY irta valamelyik nap,hogy az autopalyakon 65mph helyett,csak 55mph-val lehet majd zorgetni,mert igy kevesebb benzin fog fogyni.Ez is egy megoldas,de inkabb kukaba kene dobni a 4,5,6,7literes benzineseket.Hogy nem dudalt rad senki....hooooopsss.Eletedben erre legyel a legbuszkebb.Gratula.

zurhajos · http://zurhajos.wordpress.com 2008.08.21. 01:29:39

Már csak a kékvillogó hiányzik a tetejéről és maximális lenne a tisztelet..

Gabesz 2008.08.21. 08:51:30

Egy kicsit el van szállva az az ipse magától, ha aki azt hiszi, hogy tisztelik mert egy ilyen autóban ül; "jobbra valami piros kis vacak, balra egy astra, mi más".
Nyilván akiknek nem raknak a seggük alá SUV-t, hanem csak hagyományos szar opeljük, suzukijuk van, az nincs is az ilyenekkel egy szinten, azok valami megtűrt személyek az utakon és még legyenek hálásak is, ha ilyenekkel találkoznak a forgalomban. Őszinte elismerésem!

ykcky · https://www.facebook.com/SilhouetteHistory 2008.08.21. 09:06:03

Kicsit sajnálom, h nem jött le amit éreztem. Ami Megdöbbentett, hogy bármilyen autóval engedtem át gyalogosokat, biztos volt a ledudálás Budapesten, ezzel semmi, mindenki úgy csinált, mintha nagyon türelmes lenne.

Magyarul változtass a vezetési stílusodon! Ha a batárokkal kultúráltabban közlekednének, (nekem úgy tűnt) sec perc alatt megoldódna sok minden, (sajna) a beleképzelt felsőrendűség hat a többi közlekedőre, de nem mindegy hogyan. Jelen esetben pozitív.

[Nagyon zárójelben, amúgy is ilyen nem sietős vagyok, egyszerűen nem Budapesten szocializálodtam.]
süti beállítások módosítása