Már a Budapest Bank is. Korábban a CIB nyomult egy állatos Top Trumps kártyával, de ők csak valami százalékra akartak kilyukadni a számokkal - laza kapcsolódás, de igényes kivitelezés volt. A BB ügynöksége viszont arra hagyományos, számos adatközlésre használja azautóskártyát, amire minden reklámozó szokta. Eredetiség kilőve. És a minőség? Gyatra. Egy igazi autóskártyánál a jó tartalom miatt esetleg megbocsátható a gyenge grafikai munka, de egy hirdetésnél, ahol csak pár lap látszik, és többségük csak részben, nem szabadna ilyet villantani.
Köszönjük, Emese!
2008.09.26. 09:09 Hammer
Szólj hozzá!
Címkék: reklám hitel memetika
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.