AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Üzenet a piti rádiótolvajnak

2008.12.10. 10:00 mongra

 

Egyáltalán nem tisztelt Piti Tolvaj Úr!

 

Mélyen meglepett, amit ma virradóra az autómmal művelt. Eléggé sajnálatosnak tartom az esetet, így hát megragadtam a billentyűzetet, hogy felhívjam figyelmét néhány "apróságra".

1. Ha én sem dohányzom az autómban, kérem, Ön se tegye. Ha mégis ennyire kellett, legalább tette volna úgy, hogy ne vegyem észre abból, hogy a pohártartóba hamuzott...

2. A szerzemény -- született: Sony MEX-BT2600 -- felett érzett örömét javaslom fejezze ki azzal, hogy masszívan földhöz b***a, ugyanis a beépített Bluetooth kihangosító mikrofonját ott tetszett felejteni a vezető feletti A-oszlopon.
Ha esetleg úgy döntene, hogy visszajönne érte, vegye az irányt inkább egy II. kerületi kuka irányába.
Így hát azon kívül, hogy egy funkció mínuszban van, még bármelyik pillanatban zárlatos is lehet a készülék, ha a vezetékek összeérnek. Kellemes telefonálást és zenehallgatást!

3. Hiányoznak a LED-eim. Az a papírtasak, amin az ujjlenyomatait szíveskedett felejteni -- és most a rendőrségi bizonyítékraktárban nyugszik -- hivatott tartalmazni a kék LED-eket, amelyek nagyon szerettek volna a műszerfalba költözni. Mellesleg azért, hogy harmonizáljanak a rádió színével (abban nem lehet cserélni, csak szólok, mielőtt megpróbálná...). Így most már duplán pénzkidobás volt a megvásárlásuk. Köszönöm, hogy erre ráébresztett.

4. Bár a zártörés nyilván izgalmasabb és csendesebb megoldásnak tűnt, javaslom Önnek és a kollégáinak, hogy inkább törjék be az ablakot. Akkor talán még nem is kívántam volna, hogy az Ön kedvéért hozzák vissza a csonkolásos büntetést. Hiszen némi porszívózás és pár csavar kioldása után új oldalablakkal autózhattam volna.
De így?
Emlékeztetőül jelzem, hogy behorpasztani méltóztatott egy addig szép ajtót. Így hát most én is szidom az Ön kedves szülőjét, mert a biztosító csak utólag fizet, valamint teljes zárcserét kell kérnem.

5. és egyben legfontosabb pont.
Ön a jelek szerint nem elég gyakorlott (reméljük, nem is lesz...). Ellenkező esetben tudná, hogy az autórádiót a középkonzolból előrefelé, és nem a fél műszerfal ollóval történő szétfarigcsálása után hátulról kell kiszedni.
Ja, és pont Önnek ott volt a gyári Sony kiszerelőkészlet a kesztyűtartóban. Gondoltam, ha már ilyesmire vetemedik, ne keserítsük meg egymás életét.

A lehető legkevésbé szívélyes üdvözlettel!

Budapest, 2008. december 9.
Név és cím a szerkesztőségben

53 komment

Címkék: rádió sony lopás tolvaj címlapsztori zártörés üvegtörés anyád!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PR32 (törölt) 2008.12.10. 11:09:32

Sz.rjon farfekvéses, öreg, dagadt tarajos sült az ilyen!

Katka 2008.12.10. 11:11:04

Részvétem! :-( Én ugyan így jártam, csak nekem elvitték a műszeregységet, a központi kijelzőt, a motorvezérlőt és a légzsákokat indítóstól. Természetesen mindezt csípőfogóval szerelve.... Szóval az én tolvajaim is telibeverhetik kankós fasszal a jó kurva annnnyukat a ravatalon.

Katka 2008.12.10. 11:11:56

Úgy értem a te listádon szereplőkön felül vitték el a felsoroltakat...

007 2008.12.10. 11:24:34

nekem a II kerületben a horváth utca környékén hetente törték fel az autómat :(

Köszönjük a közbiztonságot, rendörség. Inkább trafizzatok éjjel a rakparton, az sokkal fontosabb

ZsZ 2008.12.10. 11:28:42

Nekem a Goldmann Gy. téren nyitották ki a kocsit, Elvittek egy hóláncot, 2 bakancsot, egy cd-tartót 20db írott cdvel, és egy Siemens headsetet... A bakancsokat sajnálom a legjobban :S

tocibacsi 2008.12.10. 11:28:48

Lance: Meg van még a Malibu?
Vincent Vega: Ne! Ne is mondd! Tudod mit csinált vele valami fasz?
Lance: Mit?
Vincent Vega: Végigkarcolta.
Lance: Ne bassz. Ilyen szemétséget.
Vincent Vega: Nekem mondod? Három évig garázsban tároltam. Öt napja hoztam ki, erre valami tökéletlen állat tönkre bassza.
Lance: Az ilyet ki kellene végezni. Minden tárgyalás nélkül, simán kivégezni.
Vincent Vega: Ha legalább rajtakaptam volna. Sokért nem adnám, ha ott helyben elkaphattam volna. Még azt a kurva karcolást is megérte volna, ha elkapom.
Lance: Ilyen gecit!
Vincent Vega: Most van rohadtabb sunyiság, mint ezt csinálni az ember kocsijával? Ilyet egyszerűen nem csinál az ember.
Lance: Ilyet nem.
Vincent Vega: Egyszerűen nem fér bele.

c s 2008.12.10. 11:29:52

Nekem is elvittek elolap nelkul a sony fejegyseget.
Viszont, ha megvan az elolapod, a szamlad es a rendorsegi jegyzokony, a sony magyar kepviselete
kuld egy ugyanolyan tipusu szerkezetet.
Teljesen ingyen!
Csak a rendorsegi papirok miatt kerult nekem is egy honapba.
Most a telefonszam nem jut eszembe,de a budaorsi sony kepviselet intezi.

bugkiller 2008.12.10. 11:32:36

Kedves Károsult!

A MEX BT-2600 NEM rendelkezik külső mikrofon csatlakozással, a hátulján lévő kék színű 3,5-ös jack aljzat a vezetékes távirányító számára van kialakítva. A mikrofon a levehető előlap mögött, a műszefalban maradó részen van, így a rádió sajnos teljes értékűen lesz használható annak a szemét, gusztustalan piti bűnözőnek, aki (illetve ami, mert nem tekintem embernek) ezt művelte veled.
Részvétem, és kívánom, hogy egyszer valahol összefuss vele. Úgy értem kb. 10 fős baráti társaságoddal együtt, és ő egyedül legyen...
Ne kíméljétek.

tocibacsi 2008.12.10. 11:34:09

nekem amúgy egy Pioneer fejegységet vittek el az anyósablakon át úgy 5 éve a sukorói evezőpálya parkolójából... a helyszinelő zsaru mondta, hogy úgy várja már, hogy valaki végre rajtakapja és összeverje a büdös helyi suhancokat, mielőtt őket hívják... nagyon szimpatikus Rendőrbácsi volt, komolyan! És támogatom az elképzelését :)

PR32 (törölt) 2008.12.10. 11:37:29

tocibacsi: Biztosan van olyan rendőr is. Ismerősömnek betörték elől-hátul az ablakokat a kocsiján, kihívta a rendőrt. Az megbüntette, mert rálógott a járdára, majd a kár intézéséhez (casco) szükséges jegyzőkönyvet csütörtökre ígérte (történt: szombaton).

biker_kolee 2008.12.10. 11:52:06

Jogos a kérdés AP. Amúgy meg az anyukáját az ilyen paréjnak. Ez valami sötét paraszt rézbőrű egyed lehetett.

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2008.12.10. 11:59:15

Valami okosságot akartam írni, meg hogy pár éve nekem is feltörték, én is így jártam, de rájöttem, hogy nem lehet. (Sovány vígaszom volt, hogy egy épp MŰKÖDÉSKÉPTELEN Grundig rádióért törték be az ablakot.)

A kézfej, a kéztő és az alkar csontjainak szilánkosra tördelése viszont... Háát, ugye kultúrember ilyesmivel elvben nem érthet egyet, de mindig ott van az a DE...

movhu 2008.12.10. 11:59:32

Nekem az autó mindkét oldalán betörték az első ablakot, hogy ne kelljen ajtót nyitni, hiszen mozgásérzékelő láthatóan nem volt. Oka? Ott volt a GPS tartója az ablakon. Csak éppen a GPS még véletlenül sem volt a kesztyűtartóban, mert mindig magammal viszem.
Eredmény: sok óra a rendőrségre várva és utána náluk. Hétvégére nem volt autóm, éppen vidéki rokonlátogatást kellett lemondanom emiatt. Igaz CASCO-ra, de 80 ezres kár. Ők nyertek egy darab 4000 forintos(új ára) GPS tartót. Írott CD-ket és az eredeti SE headsetet nem vitték el.
Mindez történt a kerületi rendőrkapitányságtól kb. 200 m-re...
Nyilvános kézlevágást támogatom.

ixub 2008.12.10. 12:02:28

Nekem egy hete választották le a kocsimról az első ablaktörlőket, úgy, hogy tőből kitörték, tudom drága (most már tudom) a 307-re a gyári ablaktörő lapát, de a kart azért nem kellett volna letörni főleg azért nem, mert alap állapotban nem felhajtható, mert rejtett így a motorháztetőre is kellet két v behajtást tenni, hogy magával vihesse az alkatrészt. Ebben csak az a klassz, hogy így a kart maga se tudja használni a lapátért meg nem biztos, hogy megérte annyit szenvedni nekem meg a motorháztetőm is sérült.

brobert70 2008.12.10. 12:02:48

Ez se rossz, nekem meg az anyós oldali, fóliázott üveget (amivel kicsit többet kell dolgozni, mert a fólia plusz munka...) kúrta be a parasztja, matatott ameddig a mocskos keze elért és mivel SEMMI nem volt a kocsiban (törték már fel korábban egy angol-magyar szótárért kocsimat!), továbbállt... Csupán egy napom és az üveg ára bánta (ausztriából kellett futárral küldetni, pedig csak egy szaros Opel Meriva)...

azta 2008.12.10. 12:18:14

bezony! én is a szilánkos törésre szavazok és még orvoshoz sem engedném vagy 1 hétig! 1 kiló kenyér, 1 liter tej az még belefér a túlélésért folytatott küzdelembe, de az ilyenek nem! szóval végtagkarbantartós törvényt!!!!

Feca 2008.12.10. 12:23:14

GPS tartót nekem is loptak, ablaktöréssel, a tápegység ott maradt. Mi a nyavaját tudnak avval kezdeni?

zsf 2008.12.10. 12:29:25

Pár éve az előlap nélküli magnót tépték ki a kocsimból az okosok.

kiscsikó · http://www.volvowiw.hu 2008.12.10. 12:29:27

szétfarigcsált műszerfal?????!!!!!!

Ez őrült :( képe van róla? :(

aFx 2008.12.10. 12:34:26

nekem csak a táskámat vitték el GPSestül egyszer. bár nem autóból, de mivel gyalogszeres vagyok, , fogjuk rá, hogy "autórádió"ként üzemelt. se ceruza, setöltő, sekar, csak az eléggé leharcolt kis Myo 169em, ütköttkopott bőrtokjában, egy egygigás MMCvel és egy vadiúj Sennheiser -3000 volt újonnan, szóval jól szól de nem éppen egy drága darab- fülessel (még jó, hogy nem az ideiglenesen utcán is használt AKG 530ammal vitték el). tehát min 10k amíg használni is fogja tudni, 30ért meg dobozos zsír állapotban lévőt kapsz már. a táskából meg van az országban 300 se, nem drága -ajándéktárgy-, csak az utolsó működőképes válltáskám volt (másiknak egy héttel előtte szállt el a cipzárja).

max 10ért, ha el tudja adni, én viszont most vehetek egy új mp3lejátszót magamnak, és addig se tudok zenét hallgatni, meg hátitáskát használhatok pótként. viszont elég jellegzetesen sérült, szóval azóta is nézegetem aprókat, hátha... gondoskodnék, hogy a szívemhez nőtt kis pdam (4 éves, többek között emiatt is volt lestrapálva) elvesztése felett érzett fájdalmamat átérezze.

részvétem. a tolvajnak meg kívánnám, hogy akadjon keresztben a torkán a (mostmár ő) rádiója.

esetlegesen történjen vele az, amihez rambo3 vhs, sörgyári ló, egy benzineskanna és egy cicis zippo is kell...

root 2008.12.10. 12:39:50

Részvétem.

Nekem a régi 105-ös Skodát törték fel. Kiszedték a gumit az oldalablak körül, és lenyomták. A zsákmány:
1 db műszerfalra csavarozott hibás fordulatszámmérő(előző tulaj szerelte be, odaadtam volna neki ha kéri... amúgy én is ki akartam szedni)
2 db gumipók, amiből az egyik szakadt, a másik kampója törött
1 liter ablakmosó folyadék
1 db jégkaparó

A műszerfalat kicsit szétszaggatták, megszigcsóztam.
A legnagyobb kár a másfél órás ablakemelő szerkezet szerelés volt, mikor siettem volna dolgozni.

Reggie 2008.12.10. 12:46:53

Na ezert celszeru 20k korul venni nagyteljesitmenyu lezert.

Ha rajtakapod az illetot siman ki lehet egetni a retinajat, szemelyleirast nem tud adni, es bunozni se fog. A tokeletes buntetes...

movhu 2008.12.10. 12:53:21

Ha már régi autó. Egyszer volt még klasszikus Moszkvicsom. Abban betörték az ablakot, így nyitották ki a motorháztetőt, és elvitték az akkumulátort, ami már bizony elég leharcolt volt.
Hogy az akksit viszont láttam a szomszéd lépcsőházlakó autójában egyszer? Bizony így van. Vajon milyen nemzetiségű volt? Tippeket magatokban tarthatjátok :)

Garázdabitang 2008.12.10. 12:57:56

Bezony, én még fel is gyújtottam volna az autódat, a nyomok eltüntetése végett.

(örüljél, hogy csak ennyi baj ért -netre ilyet feltenni pusztába kiáltott szó csupán (és annyit is ér)

mongra 2008.12.10. 12:59:26

"bugkiller 2008.12.10. 11:32:36
Kedves Károsult!

A MEX BT-2600 NEM rendelkezik külső mikrofon csatlakozással (...). A mikrofon a levehető előlap mögött, a műszefalban maradó részen van, így a rádió sajnos teljes értékűen lesz használható (...)"

Annyira halk volt annál, akivel beszéltem, hogy kiszereltem: gyári miki gyári csatlakozáson, csak 1,5 méter vezetékkel az A-oszlop felső végéhez rögzítve. :)
Szóval megszívta...

mongra 2008.12.10. 13:00:45

Ja, mindez egy Peugeot 107 ellen elkövetve...
Ezt nem írtam, bocs.

Valaki a sok közül 2008.12.10. 13:15:02

A Népszabadságban arra a véleményre, miszerint hogy a közös együttélés szabályait mindenkinek be kell tartania, fejtegeti a nő, hogy miért kellene azoknak, akiknek saját szubkultúrájuk van, különben is, ki határozza azt meg, mik ezek a szabályok. (A törvényről nyilván azt gondolja, valami náci dolog, amit eleve a kisebbség kárára írtak)

Az ő autóját ezek szerint még nem törték fel.

a 2008.12.10. 13:17:55

Ezeknel az autofeltoreseknel sokszor az okozott kar nagyobb, mint a "nyeremeny".

Legyen egy tortenet:
Tobbszor kellett mar rendort hivnom, egyszer mentek 10 meternel kozelebb az ojjektumhoz. Vettek par ujjlenyomatot.
Kesobb felhivtak, hogy mi is hianyzik nekem. Kertem, olvassa mar el a jegyzokonyvet, ami elotte hever az asztalan. Aztan szinte napra pontosan kaptam egy levelet, hogy sajnaljak, de nem talaljak a tettest. A nyomozo inkabb felhivott es megkerdezte, hogy mi hianyzik, mint elolvassa a jegyzokonyvet. Ugyanis eppen gepelte ezt a jelentest. :-(

Mig vartam a helyszinelokre es beszelgettem veluk meselgettek. Pl. hetvegere allitolag ket par helyszinelo van egesz Budapestre. Mar mikor leveszi az ujjlenyomatot, tudja, hogy nem fogjak megtalalni a tettest. Azt is tudja, hogy altalaban egyszeru penzszerzes fejeben altalaban drogos, alkoholista kiscsavok lopkodnak (ezert viszi csak a radiot/telefont, es nem a mellette esetleg dragabb, de altala ismeretlen ertektargyakat).
Vegul hozzatette, egyet ker barkitol, aki megfog egy ilyen tolvajt: ne olje meg. A tobbit o beleirja a jegyzokonyvbe nagyon szivesen (dulakodas kozben megserult, leesett az erkelyrol stb.) es orul is neki, hogy par honapra ki van vonva a forgalombol.

kb. ez a ma helyzet.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.12.10. 13:20:19

nekem az OG-ből szedték ki a legalapabb panasonicot. soha nem hagytuk benn az előlapot, akkor igen... szerencsére roncsolás nélkül nyitották ki az ajtót és szedték ki a műszerfalból

ezt nekik: napirajz.hu/archives/2008/03/10/GUMIPOKOZVA/

misterx 2008.12.10. 13:23:20

Én nem értek egyet azokkal, akik támogatják a nyilvános kézlevágást és hasonlókat. Én ennél vérszomjasabb vagyok: MUNKATÁBOR! Ásó, kapa, csákány, stb. azokba a kicsi kacsókba! Ja, és csak annyit kapjanak enni, amennyiért megdolgoztak. (És esténként legyen kötelező nézni az m1 -et...)

siculis 2008.12.10. 13:26:48

Hmm azt hiszem mától semmit nem fogok az autómba tartani, lehet hogy még a kormányt is felviszem a lakásba... :)Bár igaz hogy egyszer a lakásba is bejöttek, éjjel aludtam és kirámolták a konyhát... Kint volt a jégkorong feleszerelésem egy jó nagy zsákba azt vitték el. Ért nagyjából 400 ezret persze hogy eldobdta az első sarkon mert nem értette hogy mi van benne :)) biztosan a suspensol (farokvédő) riasztotta el:)))

Rocko- 2008.12.10. 13:26:55

törjék fel az anyja sírját.

Alf (törölt) 2008.12.10. 13:32:30

nekem a citroen cápából szedték ki a rádiót, amit a wiwen vettem 2400 ft-ért. szerencsére nem rontották el a zárat, de nem tudom, mit csinált még a csávó, mert a vezető ülés hátra volt döntve. aludt?

Alf (törölt) 2008.12.10. 13:38:35

ja és egy másik esetben, amikor haverom VW-ját feltörték 7 azaz hetes órát vártam a rendőrökre. először 1 óra, kijött két közrendőr, szóltak a helyszínelőnek, aki 6 óra alatt jött ki, hogy elmondja, nem kellett volna beülni, mert akkor szagmintát tudott volna venni....

MaCS_70 2008.12.10. 13:45:01

Halihó!

Kollégám egyszert nyert egy tettenért elkövetőt védői képviseletre.
A fickó egy olyan -- egyébként három hetes, vadonat új -- kocsit tört fel és barmolt szét, amiben egyáltalán nem volt rádió. A teljes műszerfalat szétfaragta, mert meg volt róla győződve, hogy ha nem látszik a rádió, az azért van, mert valami nagyon drága készülék rejtőzködik ott, csak álcázták a szemetek (sic).

Kérdés: Mégis mennyire számított?
Válasz: Gondoltam, valami százezres készülék, videóval meg mindennel, azért kapnék legalább ötezret.
Kérdés: És az rendben van, hogy ötezer forintért okoz hatszázezer kárt?
Válasz: És ahhoz nekem mi közöm? Ő kocsija, fizesse ki, ha kellett neki!

No comment.

Üdv: MaCS

Lunitari 2008.12.10. 13:59:28

Gondolom inkák voltak :D

tocibacsi 2008.12.10. 14:03:48

PR32 2008.12.10. 11:37:29: ha nem számítana kuriózumnak a normális intézkedés, én se írom oda... :D A Te sztorid meg megérne egy komplett külön blogot...

cernageza 2008.12.10. 14:14:25

Én két módszert találtam ki büntiként.

Az egyik, hogy a tolvaj két tenyerét 10-es fúróval átfúr, majd egy stiftes lakattal összezár. Mehet.

Másik: Két kezére egy-egy tubus pillanatragasztó rányom, majd arcára ragaszt. mehet.

Martian (törölt) 2008.12.10. 14:34:04

"A Népszabadságban arra a véleményre, miszerint hogy a közös együttélés szabályait mindenkinek be kell tartania, fejtegeti a nő, hogy miért kellene azoknak, akiknek saját szubkultúrájuk van,"

Éppenséggel nekem is lenne saját szubkultúrám, amit a vagyontárgyaim elleni akciók esetén egy betárazott Berettával művelnék...

nekünk ment el az eszünk 2008.12.10. 14:48:32

azért a bt mikrofont baromság volt kidobni.... én kb 3-4E ért tudok, úgyhogy nem nagy szám sztem :D

movhu 2008.12.10. 14:52:02

cernageza 2008.12.10. 14:14:25
Részemről tenyerek 20-as fúróval átfúrása, rajtuk farok átfűzve, annak vége is átfúrva, lakat rá, majd lakat lehegeszt. Azután munkatábor, favágás a fogakkal.

cernageza 2008.12.10. 15:14:09

fejlődik a módszer látom :)

bugkiller 2008.12.10. 15:29:58

Re Mongra:
Aha. Ezzel nem számoltam, bár én is gondolkodtam már rajta. :o)
A rendőrök egyáltalán kimentek, vagy be kellett menned a kapitányságra feljelentést tenni?
Csak a nyomok miatt kérdezem.

movhu 2008.12.10. 15:36:58

Nekem első körben kijöttek a rendőrök, majd szemrevételezéssel megállapították, hogy "Ja, tényleg feltörték" :) Aztán beszóltak a kapitányságra, és ők el is húztak, mert a közelben volt másik eset. Ezek után a kapitányság telefonált, hogy úgyis ott vagyok 200 m-re, vigyem már be az autót, mert úgyis van egy másik esetük is, és kettőnket együtt megnéznének. Hát nem egy CSI volt, az tuti.

mongra 2008.12.10. 15:55:11

PLUSZ INFO A TÉMÁHOZ:
javítás 196 - 213 E közé kalkulálva.
És a lista (bocs a floodolásért, de a szemléltetés kedvéért).

ALKATRÉSZKÖLTSÉG:
fényezőanyag (20 761 Ft)
j.e. ajtó védőléc (3 983 Ft)
zárbetét garnitúra (45 910 Ft)
műszerfal középrész (4 750 Ft)
ablaktörlő kapcsoló (16 368 Ft)

MUNKADÍJAK:
j.e. ajtókárpit ki-/beszerelése (2 775 Ft)
j.e. ütközőléc ki-/beszerelése (1 850 Ft)
j.e. ajtókilincs ki-/beszerelése (5 550 Ft)
j.e. ajtóüveg ki-/beszerelése (925 Ft)
j.e. tükör le-/felszerelése (3 700 Ft)
hátsó vészhárító le-/felszerelése (4 625 Ft)
j.e. zárhenger ki-/beszerelése (1 850 Ft)
b.e. zárhenger ki-/beszerelése (1 850 Ft)
gyújtáskapcsoló ki-/beszerelése (1 850 Ft)
csomagtér zárhenger ki-/beszerelése (2 775 Ft)
műszerfal középrész ki-/beszerelése (2 775 Ft)
kormánykerék ki-/beszerelése (2 775 Ft)
kormányoszlop burkolat ki-/beszerelése (1 850 Ft)
ablaktörlő kapcsoló ki-/beszerelése (1 850 Ft)
j.e. ajtó javítás (4 625 Ft)
durva előkészítés/javítás (2 775 Ft)
j.e. ajtó fényezés (25 220 Ft)

ÖSSZESEN
nettó 161 392 Ft
bruttó 193 670 Ft

A Sony rádió újonnan (!) került 39.900 Ft-ba...

mongra 2008.12.10. 15:59:08

Re bugkiller:
Kihívtam őket még az autó kinyitása előtt, mert egyértelműen látszott az üvegen át, hogy mi van :(
Mondták, hogy ne nyúljak semmihez, kijöttek. Tökrendesek voltak tényleg. Nem mondhatok rájuk egy rossz szót sem, pedig volt már nekem is olyan esetem, hogy nem igazán voltam megelégedve rendőri intézkedéssel...
De ők udvariasak voltak, mindent megnéztek, átolvastatták velem még egyszer az egészet, papírt adtak még a lefoglalt műszerfaltörmelékről is.

A mikrofon kiszerelése nagyban segíti az Ön és beszélgetőpartnere kommunikációját :)

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.12.10. 16:37:16

Ehhh...
Alapjáraton sem értem, miért kell hozzányúlni a máshoz - de autó esetében különösen szarul érint a dolog. Gondolom, mást is.
Azt meg, aki bónuszként rongál, igen lassan és türelmesen kínoznám meg.
Más: egyszer kamionos ex-szomszédom hazajött a traktorral. Reggelre két 220Ah-s akkut vittek el belőle.
Embernek épp lakatosnál az autója, gondolhatjátok, mekkora kaland volt gyalog elmenni, bevásárolni, hazavinni, beszerelni.

Herlock Sholmes 2008.12.10. 17:03:50

Én a múltkor megálltam a BME előtt és mire visszamentem a kocsihoz, addigra az ótvar rádiósmagnómat Kenwoodra cserélte ki valaki.
Plusz berakott egy 5.1-es hangrendszert is, a kocsit meg lemosatta és megtankolta.
Azonnal feljelentést tettem a rendőrségen, várom a fejleményeket.

phranxinatra 2008.12.10. 17:24:15

Nekem pár éve a Mecseken kúrták be az autóm egyik hátsó oldalablakát és vitték el a hátsó ülésen lévő táskáinkat. Én voltam a hülye, mert otthagytam őket, de tényleg nem gondoltam rá, hogy fényes nappal ezt megcsinálják úgy, hogy az autótól nem vagyok 150 m-nél messzebb. A helyszínelő rendőr elvitte a követ szagmintának, és láss csodát, közel egy év után meglett a tettes, mehettünk tanúskodni a bíróságra.
Na, milyen nemzetiséghez tartozott a barátságos, nyílt tekintetű, értelmes arcú elkövető?
A srác nem volt olyan őszinte beismerő, mint az a másik MaCS kommentjében; a bíró kérdésére mindig csak ennyit fűzött hozzá a tanúvallomásokhoz: "fenntartom azon állításomat, hogy ezt a cselekményt sem én követtem el". Ezt biztos sokat gyakorolták az ügyvédjével.
Arról, hogy elítélték-e, és ha igen, mennyire, értesítést nem kaptam. A kárigényem - egyelőre - nem került kielégítésre.

phranxinatra 2008.12.10. 17:33:51

És még egy sztori. Nem autófeltöréses, de kitűnő példája a rendőrség hozzáállásának. Unokatesómnak saját irodája van a cégénél, amit mindig kulcsra zár, ha nincs ott. Egy nap (vagy éjszaka) valaki bement és elvitte a laptopját. Sérülés az ajtón semmi. Jönnek a rendőrök, tanakodnak, vakarják a fejüket. Az ajtóról és a kilincsről nem érdemes ujjlenyomatot venni, mást meg biztos nem fogott meg a tolvaj. Unokatesóm gondolkozik, azt mondja, a laptop rá volt kötve a netre, tehát a tettesnek meg kellett fognia és kihúznia a LAN-kábelt a gépből, azon akkor biztos van valami nyom, nézzék meg azt. Ránéz a rendőr: Uram, mi nem a Miami helyszínelők vagyunk.

martong 2008.12.10. 19:05:58

Akkor tulajdonképpen kb.200e kárt okozott egy feketén 15-20at sem érő rágióért ami egyébként sem fog működni? gratulálok, a ***************át az ilyennek! (*=tetszőleges)

Csak, hogy pozitív példa is legyen, azért néha működik az igazságszolgáltatás is:
Szomszédomnak a garázsát nyomták fel augusztusban éjjel 11-kor. Feleségével borkostolón voltak, a hat éves lánya emeleten aludt. Hazaértek, tettenérte őket; a problémát megoldotta egy colos vascsővel, rendőrt hívott, jegyzőkönyv felvéve.

Ezekután a rétiniggerek beperelték súlyos testi sértésért.....

A vádat a szomszéd ellen ejtették, mert egyik sem tudta megmagyarázni mit keresett a garázsában.

néha (ritkán) előfordul
süti beállítások módosítása