Nekem valahogy kimaradt, pedig nem újdonság, de nagyon bejövős, úgyhogy gyorsan áldozok is egy bejegyzést, ha már megtalaláltam a drágát. Nem állítom, hogy klasszikus szépség lenne, a szupersportkocsik közül talán csak a Gumpert Apollo néz ki radikálisabban. Ha Reventon kémrepülő design, akkor ez egy tank és egy nyolcvanasévekbeli ébresztőóra zabigyereke.
Svájcban a René Beck által igazgatott Beck Engineering & Composits GmbH 1987-ben kezdett el dolgozni a projekten. Az évszámokat tekintve, nem minden tiszta, 2001-ben kezdték el tesztelni, 2003-ban bemutatták a genfi szalonon, majd 2005-ben újra prototípus. A 2003-as genfi bemutatóval szinkronban a cég Lichtensteinbe tette át székhelyét. Egy 2005-ös cikkben a gyártás az évi beindítását jövendölik. Évi 10-15 autó legyártása tűnt lehetségesnek. A termelés egy kék példány erejéig biztosan megindult, így a naranccsal együtt két darab talán tényleg létezik.
Karbon karosszériája csupán 35 kg. Aluminium, magnézium és titán vázszerkezette cirka 200 kg. Őssztömeg, mindössze 850 kg. A csúcsváltozatban egy az MTM tuningcég által 650 lóerősre izmosított Audi S6 eredetű 4.2 literes V8 dolgozik, de létezik belépőmodell 2.3-as Volvo turbómotorral (lol szupersportkocsi). Az Audi motoros verzió 3 másodperc alatt lépi le a 0-100-at, a 200 is megvan rá 5 és fél másodpercre és a 300 km/óra eléréséhez is csupán 15 másodpercnyi lélegzetvisszafojtásra van szükség. Az ámokfutás vége valahol 360 körül alakul.