AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Orca C113

2009.02.12. 15:11 ykcky

Nekem valahogy kimaradt, pedig nem újdonság, de nagyon bejövős, úgyhogy gyorsan áldozok is egy bejegyzést, ha már megtalaláltam a drágát. Nem állítom, hogy klasszikus szépség lenne, a szupersportkocsik közül talán csak a Gumpert Apollo néz ki radikálisabban. Ha Reventon kémrepülő design, akkor ez egy tank és egy nyolcvanasévekbeli ébresztőóra zabigyereke.

Svájcban a René Beck által igazgatott Beck Engineering & Composits GmbH 1987-ben kezdett el dolgozni a projekten. Az évszámokat tekintve, nem minden tiszta, 2001-ben kezdték el tesztelni, 2003-ban bemutatták a genfi szalonon, majd 2005-ben újra prototípus. A 2003-as genfi bemutatóval szinkronban a cég Lichtensteinbe tette át székhelyét. Egy 2005-ös cikkben a gyártás az évi beindítását jövendölik. Évi 10-15 autó legyártása tűnt lehetségesnek. A termelés egy kék példány erejéig  biztosan megindult, így a naranccsal együtt két darab talán tényleg létezik.

Karbon karosszériája csupán 35 kg. Aluminium, magnézium és titán vázszerkezette cirka 200 kg. Őssztömeg, mindössze 850 kg. A csúcsváltozatban egy az MTM tuningcég által 650 lóerősre izmosított Audi S6 eredetű 4.2 literes V8 dolgozik, de létezik belépőmodell 2.3-as Volvo turbómotorral (lol szupersportkocsi). Az Audi motoros verzió 3 másodperc alatt lépi le a 0-100-at, a 200 is megvan rá 5 és fél másodpercre és a 300 km/óra eléréséhez is csupán 15 másodpercnyi lélegzetvisszafojtásra van szükség. Az ámokfutás vége valahol 360 körül alakul.

Szólj hozzá!

Címkék: v8 beck orca c113 rené beck engineering & composits

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása