AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Betegségem tünetei

2009.02.19. 10:42 skip

Na, ez már tényleg betegség. Nemrég Hammer postolt a témában, akkor már gondolkodtam, hogy prezentálok saját autóújságos írást, de letettem róla. Aztán kiderült, nem tettem le róla, hanem érleltem. Most kijött belőlem.

Kábé három hónapja rendet raktam az alagsori tárolónkban, némi hely-felszabadítási célzattal. Kialakítottam egy polcrendszert, azzal a ki nem mondott, de titkon vezérlő gondolattal, hogy gyarapodó-helyfoglaló autósújságos gyűjteményem egy részének megfelelő placcot biztosítsak. Majd itt jól elfér! Gondoltam, de én sem hittem komolyan, hogy az egész hóbelevanc odaköltözik. Mindössze hat nyomorult évfolyamnyi Autópiac lelt megnyugvást egy időre.

Néha megpróbálkozom felmérni, tulajdonképpen mekkora is a gyűjtemény. Nagyon taktikusan több helyen is tárolom, nem egy kupacban; ha egyszerre látná az asszony, sírógörcsöt kapna. Van hozzájuk egy word-fájlom, a meglévő évfolyamokkal, meg a hiányzó példányokkal, ezzel a háttérben szoktam böngészni a netet, eladó lapokat keresve. Be is szokott jönni, mindig van egy-két komplett év, meg egyesével kínált újság is, amikre lecsapok. Persze nem vagyok hülye, nem akarom minden pénzemet erre áldozni, az ötezerért Autó-Motor évfolyamot áruló elvarázsolt alakokat messze elkerülöm. Summa-summarum, sikerült már teljes évnyi Autó2-t vennem 300-ért, de a régebbi, FF Autó-Motorokért sem adok többet kétezernél per esztendő.

Régebben beköttettem a magazinokat, ma, a könyvkötő horror-árát hallva inkább egyéb tárolási módozatokon töröm a fejem. Az irodai reklám-papucs (vagy mi a fene a neve) egészen jól bevált. Tudom, ronda, de a nincs látható helyen, szobadíszként az egybekötött darabok funkcionálnak. Legutóbbi elképzelésem az irodai papírdoboz, egészen használhatónak tűnik, belefér egy évnyi Autópiac meg egy Autó2, vagy három komplett, 12 számos évfolyam. A doboz árát ne kérdezzétek, nem vettem.

Az első képen az új tárolódobozt mutatom be, benne az újságokkal. Ja, és a betegség legegyértelműbb jele, az általam gyártott matricák is feltűnnek.

A másik feltűnő tünet a katalogizációs folyamat, ami mellett Sziszüphosz tevékenysége könnyű és rövid munka. Fogom az újságokat, és egy acces-fájlba beleírom, mi is szerepel bennük. Mindent. Híreket, teszteket, képeket, reklámokat. Meglehetősen időigényes folyamat ennyit szarakodni velük, de elképzelem, hogy húsz év múlva, aktív veteránosként fiatal suttyóknak felvágok az adatbázis nyújtotta mindentudással. Persze addigra minden fenn lesz a neten, és tök felesleges lesz az egész, de ennyire előre nem gondolkodok.

A képeken a gyűjtemény nagyjából negyede-ötöde pózol, itt-ott van még pár doboznyi újság, meg bekötés elrejtve. És akkor nem említem az autós (főleg Škodás) könyveket, a (főleg Škodás) prospektusokat, meg az autókatalógusokat.

Ne aggódjatok, a DVD-s dobozban Autópiacok vannak.

Komplett évfolyamok elrejteve az asszony elöl. Jól megférnek az egytorkú Jikovval.

Hja, kérem, ez egy helyigényes betegség.

3 komment

Címkék: gyüjtemény autó motor autóbuzik autós újságok autó magazin autó piac

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biker_kolee 2009.02.19. 19:52:24

Mamma mia, nem vagy semmi...

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.02.19. 21:36:35

súlyos...
nekem bekötve nincsenek, de megtöltenek egy csomó A4-es nyomtatópapíros dobozt.
a 80-as évek végén '90-es elején én is vezettem katalógust, kockásfüzetbe... súlyos, nagyon súlyos.

Herr Tschik · http://mbybk.blog.hu/ 2009.02.21. 12:53:45

Súlyos,súlyos...magam is hasonló rendezési elven gondolkozom, épp most jött egy doboz újságom a múltból!
süti beállítások módosítása