AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Tavaszi saláta - F1 összefoglaló

2009.06.07. 11:23 Hammer

F1-kommentátorunk, farönk ezúttal nem különdíjakat osztott, hanem a versenyzők eddigi idei teljesítményét értékelte.

A menet most egy hosszabb hangvételű művel folytatódik. Fogadjátok szeretettel a Tavaszi salátát!

No kérem, túl vagyunk a tavaszi szezon futamain, vagyis a szezon első harmadán. Hat verseny viszonylag hosszú idő, így ideje leltárt készíteni pilóta-bontásban (nem keksz!)

Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes, pontverseny szempontjából holtversenyben 8. Kimi Raikkönennel):

Abszolút nem világbajnoki forma! Melbourne-ben beérhetett volna negyedikként, de inkább a biztonsági autós periódus alatt maga elé engedte Jarno Trullit, ezért később kizárták a versenyből, 5 pontot hajítva ki ezzel az ablakon. Ezen kívül nem nagyon történt vele semmi különös, csak annyi, hogy Monacóban az időmérőn tette partra pontszerzési esélyeit…

Legjobb eredménye (ebben a szezonban): 4. hely Bahreinben

Heikki Kovalainen (McLaren-Mercedes, pontversenyben 13.):

Először azt akartam mondani róla, hogy amatőr drifter, de inkább úgy mondom, hogy vagy korán kiesik, vagy pontot szerez*. Malajziában már az első körben kiszitált alóla a gép, Ausztráliában megsuhintotta a futóművet, Spanyolországban elromlott a váltója (vagy a hidraulikája?), Monacóban pedig egy kis keresztben csúszás után teliszórta a sikánt a kocsija darabkáival.

*: kivétel Bahrein, ott 12. lett.

Legjobb eredménye idén: 5. hely Kínában

Felipe Massa (Ferrari, pontversenyben 10.):

Ő lesz talán az első, aki kiszalad a hétmotoros idei keretből, legalábbis az első 3 futam után úgy tűnt. Három verseny alatt elfüstölt mögüle két motor, ez így nem vb-címre pályázás! Habár… most Monacóra összekapták magukat a Ferrarinál, összeraktak egy jó kocsit. Kíváncsian várjuk, hogy muzsikál a Ferrari Monacón kívül!

Legjobb eredménye idén: 4. hely Monacóban

Kimi Raikkönen (Ferrari, pontverseny szempontjából holtversenyben 8. Lewis Hamiltonnal):

Eddig nem nagyon villogott ő sem. Melbourne-ben egy szalagkorlát rakta ki a versenyből, utána pedig sokáig szinte semmi, ami a tavalyi kitűnő eredményekre emlékeztetett volna. Na de aztán a hercegségben (Monaco) olyat villantott, hogy elsőre el se tudtuk hinni, mit csinált a Q2-ben: 1: 14, 414-gyel ő futotta az időmérő edzés leggyorsabb körét. A versenyben pedig a Ferrari idei első dobogós helyezését szerezte. Forza továbbra is!

Legjobb eredménye idén: 3. hely Monacóban

Robert Kubica (BMW-Sauber, pontot még nem szerzett):

Azok után, hogy tavaly gyakran borsot tört a „nagy” csapatok pilótáinak orra alá, idén egyszerűen szégyen, amit csinál. Az ausztrál futamon akár nyerhetett is volna a szuperlágy gumikon szenvedő Button és Vettel előtt, de nem tudott még egy kanyart várni és ezzel tönkretette a saját és Vettel versenyét. Kínában rászaladt Jarno Trullira (hihetetlen, hogy két orrkúpcserével végigment!), Bahreinben pedig Nakajimán vett revansot. Mario Theissen erre biztos nem számított…

Legjobb eredménye idén: 11. hely Spanyolországban

Nick Heidfeld (BMW-Sauber, pontversenyben 12.):

Kubicánál valamivel jobb, de ő sincs jó passzban. Malajziában az özönvíz idején megvillant az az ösztön, ami tavaly Spában is jó helyezéshez segítette, de sajnos fél verseny=fél pontok. Így a szenzációs 2. helye csak 4 pontot ért. Ehhez még hozzátett 2 pontot Barcelonában, sőt ha lett volna még egy kör (ami Massa szempontjából nem lett volna előnyös:-P), akkor már hétpettyes lenne a csapat. Mert gyakorlatilag Heidfeld hordja a hátán a csapatot.

Legjobb eredménye idén: 2. hely Malajziában

Fernando Alonso (Renault, pontversenyben 7.):

Ugyanaz érvényes rá, mint Heidfeldre, azaz gyakorlatilag csak ő hozza a csapatnak a pontokat. Nem hoz valami nagy eredményeket, de legalább megbízható. És ráadásul nincs házon belüli versenytársa, mint amilyen Fisichella vagy Hamilton volt, ez is előnyt jelent neki.

Legjobb eredménye: 2db 5. hely Ausztráliában és Spanyolországban

Nelsinho Piquet (Renault, pontot még nem szerzett):

Mit lehet mondani egy olyan kissrácról, aki apuci hírnevén (és 3 vb-címén) úszott be a Forma-1be? Borzalmas felkészületlenség, amatőr hibák tömege és versenyképtelen tempó. Tipikus Michael Andretti. Váltsák már le, könyörgöm!

Legjobb eredménye idén: 10. hely Bahreinben

Sebastian Vettel (RedBull-Renault, pontversenyben 3.):

A német Forma-1-es pilóták új üstököse, aki képes volt rést ütni a Brawn GP pajzsán és nyerni az eső áztatta Kínában. Ez a győzelem egyre inkább úgy tűnik, hogy felér egy világbajnoki címmel. Fantasztikusan jól megy esőben, ezért is meglepő, hogy Malajziában nem ért célba. Mondjuk slick gumikon szakadó esőben ne csodálkozzunk ezen, de akkor is…

Legjobb eredménye: győzelem Kínában

Mark Webber (RedBull-Renault, pontversenyben 4.):

Jól kiegészíti Vettelt, emellett jó versenytárs is (a "ki szerez több pontot" verseny állása kettejük között 2-4). Rendkívül megbízható, emellett eredményes és önhibájából sosem ment rosszul eddig a szezonban. Csak így tovább!

Legjobb eredménye idén: 2. hely Kínában

Jarno Trulli (Toyota, pontversenyben 5.):

Ő a mintapéldája annak, hogy a Toyota talán összeszedte magát. Mondom: talán. Ezzel arra akartam utalni, hogy 2 darab harmadik helyen kívül nem nagyon jönnek az eredmények. Na mindegy, még elég verseny van hátra ahhoz, hogy megvédjék a csapatranglista 3. helyét.

Legjobb eredménye: 2db 3. hely Ausztráliában és Bahreinben

Timo Glock (Toyota, pontversenyben 6.):

Tavaly ő döntötte el a világbajnoki címet Lewis Hamilton javára, idén viszont szorosan Trulli nyomában halad pontok szempontjából. Talán jobb is így, mivel tavaly év végén nagyon megharagudtunk rá egy jó néhányan…

Legjobb eredmény idén: 3. hely Malajziában

Sebastien Bourdais (ToroRosso-Ferrari, pontversenyben 15.):

Ismeretes, hogy már 2003-ban bekerülhetett volna a Forma-1be, de az Arrows csapat megszűnése miatt ez nem valósult meg és elment inkább Amerikába, ahol a Champ Car szériában 4db bajnoki címet szerzett. Lehet, hogy a tengerentúli stílus nem tett jót neki, mivel errefelé nem nagyon terem neki babér. Idén az ausztráliai potyapont mellé most Monacóban szerzett még egyet.

Legjobb eredménye idén: 2db 8. hely Ausztráliában és Monacóban

Sebastien Buemi (ToroRosso-Ferrari, pontversenyben 14.):

Fejre tiszta olyan, mint valami (kud)arc a telepről, de úgy is vezet. Legutóbb például Monacóban teljesen feleslegesen belement szerencsétlen Nelsinho Piquetbe, de legalább szerzett eddig 3 pontot, ez dicséretes egy svájcitól, viszont Clay Regazzonihoz képest semmi…

Legjobb eredménye idén: 7. hely Ausztráliában

Giancarlo Fisichella (ForceIndia-Mercedes, pontot még nem szerzett):

1996-ban, a "sikerei" végén lévő Minardinál kezdett és most úgy tűnik, hogy egy hasonlóan gyenge csapatban fejezi be a karrierjét. Már két éve, mióta kipenderítették a Renault-tól, nem szerzett pontot. Bár most Monacóban, ahol a Force India feltűnően jobb eredményeket ér el a szezon többi futamához képest, majdnem szerzett egy pontot. Mondom: majdnem.

Legjobb eredménye idén: 9. hely Monacóban

Adrian Sutil (ForceIndia-Mercedes, pontot még nem szerzett):

Idén ő is volt pontszerzés-közelben, masszívan pontszerző helyen nyomult Kínában, de aztán nagyon csúnyán eldobta a gépet. Ezen kívül idén még egy emlékezeteset firkantott, mikor Jarno Trullit találta meg a Spanyol Nagydíjon a kanyart átvágva.

Legjobb eredménye idén: 10. hely Ausztráliában

Jenson Button (Brawn-Mercedes, a pontversenyben jelenleg vezet):

Egyértelműen az idei év meglepetése. Januárban még úgy tűnt, munka nélkül marad a Honda kapitulációja miatt, de aztán Ross Brawn megmentette a Csapatot Rosszul Választók Csapatától. Most aztán megmutathatja, mire képes. Más pilóta ennyi rossz év után már elvesztette volna a motivációját, Button azonban nem adta fel és ez bejött. Idén ő lesz a világbajnok. Talán az utolsó F1-es idény világbajnoka.

Legjobb eredménye idén: 5db győzelem Kína kivételével

Rubens Barrichello (Brawn-Mercedes, pontversenyben 2.):

Az idei év legtapasztaltabb pilótája. 263 futam tapasztalataival felvértezve és a Michael Schumacher mögötti hosszú második pilótáskodás minden bánatával együtt örüljünk neki, hogy még itt van a mezőnyben és ráadásul a pontverseny második helyén. Ha ez lenne az utolsó éve, akkor ez szép búcsúajándék lenne számára.

Legjobb eredménye idén: 3db 2. hely Ausztráliában, Spanyolországban és Monacóban

Ennyi volt a tavaszi szezon összefoglalója. Pár óra még Török Nagydíj startjáig, tessék figyelni!

Szólj hozzá!

Címkék: 2009 formula 1 kommentár farönk25

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása