AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

AlfaCity után

2010.06.03. 22:06 ykcky

Előre szabadkozom, szó se lesz a rendezvényről. Ott csak magasra emelték a leklem. Ha nem látom a Montreált, lehet meg sem rendülök, ha nem áll fel újra a szőr sok év után újra a kezemen az Integralétól ami nem is Alfa, lehet nem kezdek lebegni a föld felett. Mostanában nem szoktam.

Reggel az indulás előtt le kellett játszanom egészen hangosan a Survivortól az Eye of the Tigert, amit speciel utálok, de reggel szerettem. Tudtam, hogy újra látom azt amit meg tudtam gyerekként jegyezni a filmből, QPIII.

Aztán eltelt a nap. Nem vártam meg a BackIIBlacket, mert volt jobb zenei ötletem. Eszembe jutott a Neotontól a Kétszázhúsz felett, ami külön bejegyzést érdemelne. Aztán feküdtem a hátamon valahol hajnali 3 és 4 között halálfáradtan a korábbi birkozástól a volán mögött. Csepegtek a könnyeim. Át akartam adni Apámnak hogy milyen volt az alkonyatban egy szlovák mellékúton megközelíteni a Dunakanyart kritikus sebességgel. Elmondani milyen amikor egy ezredfordulón túli M5-ös elveszik az öreglány tükrében és soha nem kerül elő többé, hisz elkezdődött a szerpentin. Potyogtak a könnyeim, és ahogy írok újra potyognak. Nem éli meg velem soha a jobb egyben milyen amikor a difi megrajzolja nekem a kigyorsítás ívét, ahogy a két turbó sivítva szippantja át téren és időn ezt az öreg vasdarabot. És neki dal maradt, hogy "kétszázhúsz felett észre sem veszed, és elhagyod a valóságot".

Mi ennek az egésznek a vége?  Megvilágosodtam. Külön poszt helyett, nekem a Neoton.

Rájöttem miért lopta be magát a szívembe a Neoton Família. Nem a fent említett kétszázhússzal. Azt később kerestem elő, voltam már vagy hat is mire felfedeztem a 81-es lemezt. Egy másik bakelit ütött nálam, amin a "Nyár van" volt a nyitó dal, közvetlen "a nevem B. Tóth László" után. Ezt hallgattam 5 évesen szénné, mert a Hendrix, Beatles, Purple és Pink nem gyerek kezébe való. Cseh Tamás sem.

Ezt szabadott egyedül saját kezemmel feltennem, Lacival zúzhattam. Többet nyomott a Prognózis és a Hungária, mint mikor Apám pakolta a lemezeket. Bár valamiért figyeltem rá. Életemben először tudatosan tanultam. Van négy liverpooli gombafej, és az írópáros mindig Lennon-McCartney, nem McCartney-Lennon, mindegy ki mit és mennyit írt a dalból. Illetve a nagy autós könyv elején egy Citroen van, ami szép, de a Maserati motor ami benne van az amitől ér valamit, mert a Maserati több egy Ferrarinál is. Nekem több, mert Apám ezt mondta. El lettem vakítva. Vártam a Trabant kombi hátsó ülésén éjszakai autózásokkor hátha feltűnnek a kadmiumsárga fényszórók. Egyszer megjelentek, vagy csak nagyon akartam, hogy ott legyenek. Gyerek voltam.

"Kétszázhúsz felett senki nincs veled, közelbe kerül a távol."

3 komment

Címkék: énblog maserati lancia alfacity dunakanyar biturbo montreál neoton familíia 220 felett hf integrale b toth laszlo pop tari top 1985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2010.06.03. 23:16:09

Én az ACDC-től a Whole Lotta Rosie című dallal vagyok így. Akárhányszor meghallom vezetés közben, mindig elkezdek jóval sportosabban vezetni. ;-)

ykcky · https://www.facebook.com/SilhouetteHistory 2010.06.04. 14:14:14

nem autózós zene, mármint nem hallgatok zenét vezetés közben, nem hallatszik a mormogástól.

Tommi 2010.06.05. 13:12:29

@ykcky: Nekem teljesen az jött át a posztból, hogy vezetés közben hallgatod. :)
süti beállítások módosítása