Bár a japán gyártóknál négy-öt évnél többet nem nagyon szoktak megélni legfeljebb a rétegmodellek, annak idején sikerült úgy válogatnunk, hogy pont az egyetlen sportkocsi futott ki legelőször.
A Nissan 350Z csak 2003-ban mutatkozott be, de egy évvel a CarToonCard bemutatója után, 2008-ban már le is váltotta a 370Z. Természetesen a kupékról beszélünk, a Roasterek egy év csúszással kezdték és fejezték be pályafutásukat. Igen, természetesen erről is írtunk a kétéves számvetésnél.
A japán kvartett többi tagja jobban tartotta magát. A Honda Civic 8. generációja már két éves volt 2007-ben, mégis csak idén jött ki az utód, a Type-R változatról pedig még fantomképet sem láttunk. Hahó, virtuáltunerek!
A Mazda 2 egyévesen került a kártya lapjaira, így az ötödik modellévét taposva már veteránnak számít a japán újautók között. Ennek ellenére csak egy faceliftet kapott tavaly, és még nem hallani semmit az utódjáról, bár 1-2 éven belül várhatóan megérkezik.
A Toyota Auris az egyik legfrissebb autó volt, ami négy éve a kártyára került, 2007-ben mutatkozott be. Azóta megért egy kisebb ráncfelvarrást 2010-ben, amitől szebb ugyan nem lett, de jobban illeszkedik a márkaarculat az azóta történt változásaihoz. Ha a japók tartják az ütemet, ezt is leváltják pár éven belül.
Nincs még autóskártyád? Megveheted a www.cartooncard.hu oldalon, vagy az ott felsorolt játékboltokban.