Ismét egy piktogramos négyes következik, ráadásul egy olyan, amely eddig még nem kapott szavazatot. A törpeautó kvartett tartja legjobban magát, köszönhetően annak, hogy a legfiatalabb autókat ide sikerült kiválogatni. Ha két hónappal korábban írnám ezt a bejegyzést, akkor nem tudnék olyat mondani, amelyik autó ne lenne piacon.
2011 szeptemberében azonban befejeződött a Daihatsu Esse gyártása. Az egész CarToonCard egyik legkevésbé ismert autóját, a belpiacos japán Kei-cart 2005 óta készítették. Utódja a Mira e:S nem lett szebb, de sokkal kevésbé érdekes a formája. Ma nem válgatnám be, az biztos.
A másik hasonlóan "öreg" autó a Citroën C1 szintén kétéves volt 2007-ben, de testvéreivel, a Toyota Aygóval és a Peugeot 107-tel együtt a mai napig gyártásban vannak. Még a faceliftről is csak pár napja láttam egy kémfotót, sokáig velünk lesz még az autó.
Akárcsak a második generációs Smart ForTwo, amely a kártyakiadás évében jött ki. A Smart sose fogyott túl jól, de a Daimler nem engedheti meg, hogy ne legyen törpeautója. Amíg nem sikerül egy kisautógyártóval szövetkezve (a Renault-ról szólnak a pletykák) elkészíteni az utódot, addig kitart ez a modell.
A legeslegfiatalabb autónk a Suzuki Splash, amelyet ugyan bemutattak már 2007-ben, de a gyártása csak egy évvel később kezdődött Esztergomban, így idén csak három éves a törpe. Ki tudja, talán ez lesz az utolsó autó, amely kihal a kártyánkról?
Nincs még autóskártyád? Megveheted a www.cartooncard.hu oldalon, vagy az ott felsorolt játékboltokban.