Lemerült géppel nem fotózhattam a Pandát és mást sem, ezen is csak mellékszerepel.
Jobbra Klára vizesen. Fotó: Phreeq: becehrovka, calcium, h20
Vezettem már sok szar autót, de a Panda kimaradt. Nem-nem. Vezettem már sok szar autót, de EZ a Panda 750 kimaradt. Viszont ebben a Pandában éreztem, milyen jó is lehet az, ha egyben van, nagyon. Biztos zseniális darab. Eljutni vele A-ból B-be, nyitott dupla-"bőr"-napfénytetővel, ezen állapotában is minimum hatalmas élmény. Egy hétvégét autóztunk át hárman, vittünk teljes felszerelést, mindent ami egy alkotótábornak nevezett dologban kellhet.
Lemerült géppel nem fotózhattam a Pandát és mást sem.
Odaértünk. Fotó: Phreeq: friends, fun, frenzy
Egész kellemesen elfértünk volna, ha a hátsó ülés támlájának alsó fele egy darabban lett volna. Meg sem próbáltam a helyére akasztani a felső rögzítést, én barom, Yogi első dolga volt, amikor visszaadtam a kulcsokat, hogy ezt tegye. Sárinak egy szót se, hátul utazta/szenvedte át a fél országot.
A pedálsor eszméletlenül magasan és jobbra eltolva lehetetlenkedik, a kuplung van cirka jobblábon. A kormány is kicsit jobbra csúszott, a háttámla szöge nem állítható. Ezért valahogy bénán zsibbasztó vezetni, de érdekes módon kiszállás után nem éreztem, hogy fáradt lennék, vagy bármim is elgémberedett volna. Meglepő. Meglepő a puritán, de okos beltér és a függőleges falak alkotta egész tágas tér. Nyitott tetővel kifejezetten mókás.
Elgyengült fékek, szenvedő motor, kopott gumik, jó fütómű, nagyjából nem létező kipufogó. Kevéssé dől nagyobb sebességnél kanyarban, az oldalszelet nem próbáltam, a nagyobb sebesség meg 80 km/h-t takar. Viszont a kedves fővárosi fekvőrendőrökön hangosan röhög; a kertvégi dűlőutakon való nyugodt haladás a tervezésnél magas prioritást kaphatott. Közvetlen a kormány, kb. úgy dodzsem mint egy KisPolski, csak könnyedebbnek tűnik egy leheletnyivel.
Lemerült géppel nem fotózhattam a Pandát és mást sem, ezen is csak mellékszerepel.
Jobbra Sári. Fotó: Phreeq: délelőtt
Pandakocsi Boborjánban szinte mindennek idegesítenie kellett volna, de közben nagyon megszerettem. A gyár szerint fénykorában 23 másodperc alatt gyorsult százra, 50-ig még most is felküzdi magát emberséggel. Meglepően sokat zabált, úgy érzésre, fogyasztást nem mértem, de a kút árulkodott; a Pandának megerőltető volt a Bakonyban a három emberke plusz sátortábor kombó hurcolása.
Kéne szereznem egyet, ami egyben van, kiváncsian várom mennyire fog beütni. Ja, és a hangja KisPolski és Robi kapálógép egyszerre, igazából nem tudom belőni, de 50-nel négyesben egy ponton minden összeáll, mondhatni csend lesz.
Köszi Yogi.
Yogi 2008.08.14. 19:46:02
Ilyen pontosan én sem tudtam volna leírni.
Majd megmutatom, ha már sikerült egy kicsit gyógyítani rajta. Addig is jövő héten lenézek az Alfa gyorsulási balhéra...
Gerhard 2008.08.17. 17:30:34
ykcky · https://www.facebook.com/SilhouetteHistory 2008.08.18. 21:43:20
Gerhard: orulok, hogy ott lehettunk ;)