A kép illusztráció, és amúgy is egy 9-3 tetővilágítás-paneljét ábrázolja
A hétvégén belement az első tízezer a 9-5 Griffinbe. Na jó, valójában majdnem a 25., de nálunk csak az első - ma Tatáról hazafelé jövet 248000 km-t mutatott az óra. Sajnos a tankoláson, ablakmosó feltöltésen kívül történt egy gumidefekt és egy komoly műszaki hiba is a 10k alatt: az utastérvilágítás egyik izzója kiégett. Rettenet megbízhatatlan ez a masina.
Amúgy megy mint a golyó, halk, kényelmes, zenél, fűt, hűt, masszíroz. Az ABS egy kocc-helyzetet már kivédett, a tempomat bármilyen szabályos tempót bármilyen domborzaton tartani tud. Kicsit kevéssé szabályosat - (amiért a díjtábla szerint csak 30kHUF járna) - szintén. Ennél gyorsabbat letagadok. De tényleg, még a végsebességet sem próbáltam ki. Ahhoz azért csak kéne egy túra Németországba. A fogyasztása nem egetverő, legalábbis az OGréhoz képest. Az átlag 11 körül van, úgy, hogy a táv felét városban gurulta le az autó, és a klíma szinte folyamatosan ment. Tisztán autópályán, szabályos tempóval sikerült 8,66-ot is produkálni.
De elég legyen a sok ömlengésből, van valami, ami az OG-ben megvolt, és nagyon hiányzik az Griffből: a turbónyomásmérő...
ykcky · https://www.facebook.com/SilhouetteHistory 2008.10.06. 15:03:50
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.10.08. 10:52:29
Tommi 2008.10.08. 21:27:36
Namost annyit, hogy azért a svéd autók otthonosabbak, mint egy Audi. SZERINTEM!