AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Autóbuzik rövidre vágva

2008.10.26. 19:45 ykcky

A képet tavaly, a salgótarjáni MMC túrán készítette Attila, szokás szerint nem vittem fotómasinát.
Háttérben az elnöki Indy.

Sikerült végül eljutnom, megnézni milyen is a Meet the meat utolsó fél-egy órája. Jutott egy parkoló maroknyi autómániással, láttam Volga kombit, Prokeet, Ommot élőben, illetve kell bele erős. Több kört itt nem is futok, nem fotóztam, nem vesztegetem a szót.

Inkább megpróbálom szavakba önteni milyen is a Maserati 4200 GT anyósülésről, illetve milyen bikakábelről beindítani egy offos verdáról. Kezdem a bikázással. Semmi extra, akku a csomagtartóban, kábellel összeköt egy másik autóval, cigiszünetnyi töltés, majd indítás, és életre kel a családi ház mélygarázsában a V8. Igaziból a mélygarázs itt a lényeg, ahogy rekedt-morgó zajjal tellik meg a tér. Higgadt emberke vagyok, az arcomon nem látszik, de a fülem azért titokban vörösödik, elkezd mászni fel a gyomrom táján az adrenalin, sejtem mi vár rám. A volánnál a tulajdonos, kedves családapa, elejt pár szót egy angol magazinban olvasott cikkről, melyben a Maserati hangorkánt és a nők hormonális játékát helyezik egy pályára. Majd nagyobbacska gázt ad a 3 hete nem használt olasznak, felhajtunk a garázsból, benzinkút, kerülőúton irány Mór.

A képet tavaly, a salgótarjáni MMC túrán készítette Attila, szokás szerint nem vittem fotómasinát.
És Sanyi Spyderének a hátsója, takar. Ez a piros szintén megcsodálható volt ma Móron.

Néha jut egy-egy gyorsan végrehajtott előzés, ilyenkor újra felüvölt a gépbeöntött tenor pár másodpercre. Közben érzem ez egy nagyon összerakott autó. Kemény, sportos, de a skyhook futómű valahogy azért kisimítja egy kicsit a legalsóbb rendű magyar utakat is.

Ami extra, egy ilyen autóval kulturáltan közlekedni. Menne, nagyon menne. Laci elmormol pár keresetlen szót a kedves autótársakhoz, nem érti miért vannak belső-sávra kiosztott pályamatricák, nem ért ezt meg azt, csak a szokásos. Indexel, kihúzódik a külsőbe, majd megdícséri az olasz bőrműveseket. Legyen egyensúly. Kell az alázat.

Köszi a közlekedési moráljavítási kísérletet, a csodás gyorsulásokat, az érces zenét mely végig elkísért, és a közvetlenséget. Üdv Prokeenak az M7-en. Legközelebb azért kiharcolom azt a volánt.

A képet tavaly, a salgótarjáni MMC túrán készítette Attila, szokás szerint nem vittem fotómasinát.
Három generáció, a ghibli szintén makulátlan, hátul a szívem, épp szívesen magától nyíló gépháztetővel.

2 komment

Címkék: énblog közlekedés maserati mór belsőség találkozó autóbuzik 4200 gt autófília

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biturbo S · http://www.mmcweb.extra.hu 2008.10.27. 09:29:30

Az ünnepek alatt sikerült 1300 km-t megtennem: ez 4 nap alatt átlag napi 325. Így a vasárnapi meetingre oda és vissza már úgy autóztam, hogy észre sem vettem a magyar autópályák használóinak kiváló közlekedési stílusát. Egyszerűen csak haladtam, tempósan, de nem szétforgatva, mintha egy Milánó - Reggio di Calabria trip lett volna a hetvenes években, amikor even supercars were cocaine-thin. Ezt elősegítette a megfelelő outfit is. Lassan ideje lesz venni autóskesztyűt. 5.-ben haladok, 120 km-el, a fordulatszámmérő pontosan egy szögben áll a km.óra mutatójával. Lassan feltűnik egy Opel Rekord (Astra) a távolban. Nincs para, van viszont erőtartalék, amit viszont felesleges boyracer módra fitoktatni. Az erre való késztetést elmúlt mille miglia (1000km) már tökéletesen kiölte. Szóval a turbonyomás kb. úgy 0,1 bar, 6 óránál üldögél a mutató, a kipuff felől a megszokott dorombolás egészíti ki a szélzajt, ami itt fontos eleme az egésznek. Irány a belső sáv, elég egy majdnem padlót tolni, feleslges a Webernek max dúsítást adni, elég a 3/4 gáz is. Index ki közben, baltükör, félfordulat jobbra, váltani vissza szükségtelen, 120 km óra fölött 5. -ben dinamikusan gyorsulunk. Mivel erre nincs doboz, hagyom had szaladjon, már 160, ennyi elég is, otthon várnak, engem is, meg másokat is. közben aki a külsőben haladt, már körömhegynyire zsugorodott a távolban. Gáz vissza, amit a géptető alól érkező szuszanással egészül ki, befejezve a kört, nincs tolakodó felsőbbségérzet, hogy ez is skierült, a matricák, meg az előre felszerelt hótoló segítségével, ez csak egy szürke semmitmondó autó a nevetséges 80-as évekből, itt a külső sávban, gonolhatják mások, de ez lényegtelen. A trip bentről nézve 600 mérfölddel a lábban lesz trip, itt már csak arra koncentrálsz, hogy mintaszerűen válts, a maximális forgatónyomatékot kihasználd, és mindazt amit az autó nyújtani tud, beleértve ebbe azt a környezetet, hangokat, ami körbevesz. Hova tűnt mindez el ma a XXI. században?

biturbo S · http://www.mmcweb.extra.hu 2008.10.27. 09:32:16

félfordulat az balra, bocsi.
süti beállítások módosítása