AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

4 csillag

2008.11.13. 09:17 ykcky

Új szériába kezdek itt a blogon, nagyjából komment nélkül fogok postolni néha. Szépen megcsinálom nekik a szöveg nélkül cimkét. Főként általam ötletesnek, viccesnek ítélt, furcsamód elsősorban autókkal kapcsolatos ezt-azt rejt majd e tag. Nézzünk biztonságra buzdító kreatívokat így elsőre. Ígérem, legközelebb nem lesz semmi ömlengés, csak kép vagy videó.

7 komment

Címkék: biztonság reklám törésteszt euroncap szöveg nélkül

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2008.11.13. 11:10:06

Ejj, de demagóg a sárga címke szövege.
Labor körülmények között kimondani valamire, hogy ilyen vagy olyan.
Túlzott biztonságérzetet adni az embereknek.

Na mindegy, a képek jók.

Kallio · http://www.hvtm.hu/index.php3?ID=1001&tID=578 2008.11.13. 11:37:05

Én így értelmeztem:
"Óvakodj a 4 csillag alatti autóktól!"
Nem érzek itt semmi demagógiát, csak egy jó tanács, amit a gyakorlott próbabábuk is betartanának, a képek is ezt illusztrálják.
Szerintem marha jó.:D

ommm 2008.11.13. 13:07:36

Kallio · www.hvtm.hu/index.php3?ID=1001&tID=578 2008.11.13. 11:37:05

de miért? mert azok máshogy törnek a laborban?
vagy mert nincs cimke a napellenzőn, hogy elölre gyerekülést ne rakj?
mert sokszor ilyen banális (hülyék számára készült) dolgokon csúszik el az "objektív" törésteszt.

xerxesz 2008.11.13. 14:17:07

Elvileg igazat adok neked abban, hogy a csillagok nem fedik le 100%-ig az autók biztonságát, de szerinted, ha minden autóhoz mellékelnének egy 100 oldalas doksit a törésteszt eredményéről, azt ki olvasná végig? Ez így egyszerű. 4 csillag rossz, 5 csillag jó. Vagy mittomén hány csillag van :)

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.11.13. 14:27:01

"4 csillag rossz, 5 csillag jó."

pont ez ami nem igaz...

ezt egy másik blog EURONCAP-postjához kommenteltem egyszer:

"az EURO-NCAP csillagokat és pontokat tudni kell értelmezni.

1. hasonló méretű, tömegű autók között a legjobb lehet a kaskaj. ha nagyobbal ütközik, rosszabbul járhatsz. (lásdmég a szintén ötcsillagos Fiat 500 vs. Audi Q7 töréstesztet)

2. az EURO-NCAP olyan dolgokat is pontoz, amelyek nem kifejetten a törésbiztonsághoz tartoznak. pl. kikapcsolható-e az utaslégzsák, vagy a figyelmeztető feliratok vannak-e, elég feltűnőek-e.
namármost, az a szerencsétlen kaskaj nem fog jobban törtni, ha telematricázzák a belsejét, és rosszabbul sem, ha lekopnak azok a feliratok.

emékezetes, amikor egy Mercit (talán az előző C-osztály) elmeszelt az EURO-NCAP, levont tőle egy egész csillagot, mert pár pontja hiányzott, pont az elégtelen figyelmeztető feliratok miatt. a gyártó "javította" (gy.k. felmatricázta) az autót és megismételt teszten már 5 csillagot kapott. úgy, hogy egy fikarcnyit sem lett jobb a törésbiztonsága.

ennyit a pontokról"

Globetrotter2014 2009.02.11. 11:33:12

Nincs így
www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

Érdemes megnézni mit művel az öreg kockavolvo az utasok lábával, és hogy jár a Modust "vezető" dummy...
süti beállítások módosítása