Nem, most nem a Griff mellé keresek játszóautónak egy OG-t, vagy egy Sonettet. A céget vegyük meg!
A GM már olyan szarban van, hogy kezét lábát lerágná, hogy kimásszon belőle. Így is lesz, meg fogja csonkítani magát, hogy állami segítséget kaphasson az USÁ-ban. A múlt héten már kiszivárogtak a hírek a Saturn, a Pontiac és a Saab beáldozásáról, de az utóbbi eladása most már mint eldöntött tény került szóba. A megszüntetés pénzbe kerülne, az eladástól valószínűleg bevételt remél a GM. De mit kap a vevő? Egy korszerű gyárat, két elöregedett modellt, esetleg a 9-5 még be nem mutatott utódját is? Fejlesztés nincs, ezt nagyon bölcsen leépítették az évek során, így nehéz lesz a túlélés. Köszönjük, GM!
lack 2008.12.03. 14:06:01
Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2008.12.03. 14:48:53
biturbo s - félázsiai bunkó állat · http://oldfordworks.blog.hu 2008.12.03. 16:07:32
{@Részeg@} 2008.12.03. 17:03:34
Humphrey 2008.12.04. 09:53:44
Ezzel párhuzamosan folyamatosan emelkedik persze a régi 'igazi' saabok értéke (anyagi, eszmei és cult-).
És, hogy ez mennyire NEM volt törvényszerű az pont a Volvo példáján látszik, azt kell mondjam, hogy a Ford várakozáson felül gatyába rázta a 'kicsit bumszli de jó' márkát: friss, egységes (túlságosan is), egyedi design kívül belül, széles, változatos modellpaletta, cool, trendi image, és a Volvoért (bár nem volt és nem is szeretnék) jobban aggódomn most - a Saabért sajnos MÁR nem nagy kár... :(
Humphrey 2008.12.04. 09:55:15
biturbo s · http://www.mmcweb.extra.hu 2008.12.04. 11:08:55
HoPe 2008.12.04. 20:59:04
Komolyra fordítva: A Saab halálhírét már sokszor keltették, tovább is élt (Hammer mondta anno, hogy pont ez volt a hírek célja). Más kérdés, milyen élet volt ez...
Hogy tucatalapokra épülnek a modellek, még nem biztos, hogy baj (bár a vevő gondban lesz, meg majd fizethet a GM-nek a licenszekért, amíg nem tervez új padlólemezt stb. Legalább a beszállítók jól járhatnak egy ideig). A gond a korábbi karakter hiánya, designban is, remélem, a vevő is ebben látja majd a poént.
sezlony 2008.12.05. 09:26:38
Ha bári is megveszi, úgyis újra kell pozícionálnia, és akkor megint csak nem lesz már "igazi Saab", de talán sikeresebb a mainál.
A Renaultnak már nem kell prémiummárka? Ha a Volvót drágállja, tudunk olcsóbbat :)
wartburg 2008.12.24. 12:03:15
Autógyártó tapasztalatom is van: www.wartburg.5mp.eu