AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Vegyünk Saabot!

2008.12.03. 11:08 Hammer

Nem, most nem a Griff mellé keresek játszóautónak egy OG-t, vagy egy Sonettet. A céget vegyük meg!

A GM már olyan szarban van, hogy kezét lábát lerágná, hogy kimásszon belőle. Így is lesz, meg fogja csonkítani magát, hogy állami segítséget kaphasson az USÁ-ban. A múlt héten már kiszivárogtak a hírek a Saturn, a Pontiac és a Saab beáldozásáról, de az utóbbi eladása most már mint eldöntött tény került szóba. A megszüntetés pénzbe kerülne, az eladástól valószínűleg bevételt remél a GM. De mit kap a vevő? Egy korszerű gyárat, két elöregedett modellt, esetleg a 9-5 még be nem mutatott utódját is? Fejlesztés nincs, ezt nagyon bölcsen leépítették az évek során, így nehéz lesz a túlélés. Köszönjük, GM!

10 komment

Címkék: hírek saab gm

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lack 2008.12.03. 14:06:01

es en mindig saabrol almodoztam...

Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2008.12.03. 14:48:53

Szerintem a Saabra keresztet lehet vetni, ezt is tuti, hogy a kínaiak veszik majd meg, aztán évekig csak otthon árulják majd az öregecske modelljeiket... :/

{@Részeg@} 2008.12.03. 17:03:34

Sajnálom a Saab és a Volvo eladását is. Csak remélni tudom, hogy olyan kezekbe kerülnek, ahol folytathatják eddigi munkájukat és nem fognak belőlük valami gatyi "Méd in Csájná" cikket csinálni.

Humphrey 2008.12.04. 09:53:44

azt gondolom, hogy a Saabnak inkább egy méltoságteljes nekrológra van szükség. a helyzet az, hogy az utobbi soksok évben a Saab már csak a régi dicsőségét élte fel, valójában egy átcicomázott vectra volt. egy, hmmm... csúnyácska orr design (pláne egy rettentő króm-rúzsozásu, mint legutobb) meg egy balck panel (van még?) nem elég az üdvöséghez. az image-e meglehetősen öreurassá vált, semmi nem keltett bennem birtoklásvágyat.
Ezzel párhuzamosan folyamatosan emelkedik persze a régi 'igazi' saabok értéke (anyagi, eszmei és cult-).

És, hogy ez mennyire NEM volt törvényszerű az pont a Volvo példáján látszik, azt kell mondjam, hogy a Ford várakozáson felül gatyába rázta a 'kicsit bumszli de jó' márkát: friss, egységes (túlságosan is), egyedi design kívül belül, széles, változatos modellpaletta, cool, trendi image, és a Volvoért (bár nem volt és nem is szeretnék) jobban aggódomn most - a Saabért sajnos MÁR nem nagy kár... :(

Humphrey 2008.12.04. 09:55:15

bocs' az elütésekért

biturbo s · http://www.mmcweb.extra.hu 2008.12.04. 11:08:55

900 Turbo, 9000 Aero Griffin volt az igazi, előző kabrioként, király

HoPe 2008.12.04. 20:59:04

Most olvastam, hogy a GM 6 mrd dolcsit akar a cégért. Nálam momentán nincs ennyi. Esetleg valaki?

Komolyra fordítva: A Saab halálhírét már sokszor keltették, tovább is élt (Hammer mondta anno, hogy pont ez volt a hírek célja). Más kérdés, milyen élet volt ez...
Hogy tucatalapokra épülnek a modellek, még nem biztos, hogy baj (bár a vevő gondban lesz, meg majd fizethet a GM-nek a licenszekért, amíg nem tervez új padlólemezt stb. Legalább a beszállítók jól járhatnak egy ideig). A gond a korábbi karakter hiánya, designban is, remélem, a vevő is ebben látja majd a poént.

sezlony 2008.12.05. 09:26:38

Nem tudom, van-e még a Saabnak bármi olyan sajátos imázsa, mint mondjuk a Volvónak van. A nyolcvanas években az USA-ban Saabot tartani éppen olyan életstílus-üzenet volt, mint Volvót. Ehhez képest most mi van? A nagy szürkeség és a név felélése.
Ha bári is megveszi, úgyis újra kell pozícionálnia, és akkor megint csak nem lesz már "igazi Saab", de talán sikeresebb a mainál.

A Renaultnak már nem kell prémiummárka? Ha a Volvót drágállja, tudunk olcsóbbat :)

wartburg 2008.12.24. 12:03:15

Én már tettem korrekt ajánlatot a SAAB-ra!
Autógyártó tapasztalatom is van: www.wartburg.5mp.eu
süti beállítások módosítása