AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Atommal hasítani

2010.09.15. 09:31 Hammer

Amilyen gyors az Ariel Atom, olyan lassan készült el a múlt hétfői passzív menetpróba beszámolója. Természetesen arra hajtottunk, hogy a köztudottan megfontoltan író Orosz doki is megelőzzön bennünket. Sikerült neki :)

Egy videóval kezdünk, a hajtás után jön sok-sok kép, és szöveg is.

Az egész történet számomra pénteken kezdődött, amikor ugyanis megcsörrent a telefon:

-Nem akarsz hétfőn Ariel Atom – Caterham tesztnapra menni? - kérdezte Hammer, aki nem kapott szabadságot aznapra

Én természetesen egyből rábólintottam a dologra, de igazából még nem fogtam fel a dolgot.

Erre csak hétfőn került sor, amikor már a busszal tartottunk uticélunk felé, közben Orosz Péter történeteit volt szerencsém hallgatni. A rendezvényhez kiváló helyszínt választottak a rendezők, a Kiskunlacházi repteret, ami közel 400 hektárnyi területet foglal el és kellő hely van az állatkodásra is, és még ha elnéz valamit az ember, akkor se történik semmi komoly.

Először piciben kezdtünk. RC autókkal körözhettünk egy kis pályán. A kis szörny le volt folytva, hogy képesek legyünk irányítani (valószínűleg ezért volt túlkormányzott ilyen alacsony tempónál), ugyanis akár 110km/h-val is képes száguldani. Kis gyakorlás után következett három mért kör. Ezzel együtt sikerült egyből rekordot döntenem.
 

Ezek után nagyobb méretű és gyorsabb gépeket vehettünk a kezünk alá. Először gyengébb gokartokkal körözgettünk, és szoktuk a nem túl nehéz, de annál élvezetesebb pályát. Aztán jött a nap egyik fénypontja, amikor átültettek minket a 30 lóerős versenygokartokba. Kegyetlenül gyorsult, és elég nehéz volt levenni a gázról a lábam- Ennek meg is lett az eredménye: mint (szinte) mindenkinek, nekem is sikerült keresztbe tenni az első kanyarban a gépet, annak ellenére hogy az elején tudatták velünk hogy sokkal érzékenyebbek a pedálok. Aztán később sikerült ezen javítani, mégpedig annyira, hogy a nap végén a második helyen végeztem.

Ezt követően visszamentünk a hangár elé és jött az Atom, amire egész idáig vártam. Igaz a menetpróba csak passzív volt, de az anyósülésen is fantasztikus. Ekkorra már tombolt bennem az adrenalin, de a körök alatt ez csak egyre fokozódott. Ezt leírni nem igazán lehet, ki kell próbálni. Elképesztő dolgokra képes a kétezres kopresszoros Honda Civic Type-R blokk. 2,9 másdperc kell neki a 100-as tempóhoz és a 160-hoz is mindössze csak 11 másodperc szükséges.

Utána Caterhammel is körbevittek. Az Atom után egészen visszafogott volt az amúgy fürge autó.
 

Ez a nap számomra felejthetetlen élmény volt. Köszönöm mindenkinek aki lehetővé tette ezt számomra. Az Otomoto csapatának a szervezésért, az Ariel Atom Hungarynek és a Caterham Hungarynek pedig azért, hogy alánktették ezt a két csodás gépet.

(hege)

Fotók: hege és Petrány Máté

Szólj hozzá!

Címkék: atom ariel gokart caterham menetpróba otomoto

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása