AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

A csúcsadukkal csaltunk

2011.12.19. 00:43 Hammer

A CarToonCard autóskártyánk legszuperebb autói kétségkívül a szupersportkocsik. Igyekeztünk úgy összeállítani a kvartettet, hogy inkább az apró manufaktúrák járműveit mutassuk be, lehetőleg sokféle országból. A gyártási időpontokra már kevésbé figyeltünk, ezek az autók amúgyis kortalannak számítanak.

A csúcstechnológiai szörnyszülött olasz-francia-német Bugatti Veyront, 2007 leggyorsabb autóját természetesen nem hagyhattuk ki, akkor sem, ha ez pont nem apró cég, hanem a Volkswagen mérnökeinek munkája. A 16.4 (nálunk és pár más forrásnál 16/4) "gyártása" egy évvel a kártyakiadás után befejeződött, de az utolsó példányt csak idén talált gazdára. 2008 óta Grand Sport, illetve tavaly óta Super Sport néven futnak a Veyronok, utóbbi az 1001 lóerő helyett 1200-zal, mivel vissza kellett valamivel hódítani a leggyorsabb autó címet az SSC Ultimate Aerótól.

A svéd Koenigsegg már valóban kis cég, és lényegében ugyanúgy egymodelles gyártó, mint a posztmodern Bugatti: az eredetileg CC* (CC8S, CCR, CCX, CCXR) típusait motorteljesítmény, és kisebb-nagyobb faceliftek különböztetik meg egymástól, manapság pedig már Agera és Agera R néven futnak. Amikor lerajzoltuk, már bő egy éve nem is a CCR, hanem a CCX futott, változatlan teljesítménnyel, végsebességgel. Egyszerűen arról van szó, hogy CCR-ről találtunk megfelelő színű, szögű képet.

Az egyik legszebb autó a kártyában az olasz Pagani Zonda. Egyúttal a legöregebb is, 1999 óta építették, számtalan változatban. Az általunk ábrázolt C12 S 2002-es modell, ismét csak a képválasztás volt a típusválasztás indoka, pedig ha a korban a kártyához passzoló Zonda F-et tesszük be, akkor 555 helyett 602 lovas lehetett volna. A fenti két modellel ellentétben egyébként a Paganinál már megtörtént a modellváltás, a hörcsögarcú Huayra idén mutatkozott be.

Utólag visszatekintve csúnyán kibabráltunk a Saleen S7-rajongókkal is. Nyilván itt is a kép miatt történt, hogy a korábbi, sima S7 modellt használtuk fel, holott azt már 2005-ben leváltotta a kívülről tőle megkülönböztethetetlen S7 Twin Turbo. Ha az utóbbi adatait füllentettük volna a kép alá, akkor nem fordulhatott volna elő a csúfság, hogy még a "sima" sportautó Ferrari is lenyomja végsebességben: a Twin Turbo 760 lóerős volt, és 399km/h-val száguldott, tehát csak a Bugatti ütötte volna. Így járt. Egészen 2009-ig, amikor befejeződött a gyártása.

Nincs még autóskártyád? Megveheted a www.cartooncard.hu oldalon, vagy az ott felsorolt játékboltokban.

Szólj hozzá!

Címkék: kártya hellókarácsony cartooncard szupersportkocsi négy év után

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása