AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Öt év autós blogjai

2013.02.28. 11:00 Hammer

Öt év a Külsőségben

Tavaly a CarToonCard ötödik születésnapját csendben ünnepeltük. Az autóskártya blog kicsit később indult, és ezt az évfordulót nem fogjuk elsunnyogni. Bár egészen pontosan megünnepelni sem tudjuk, mivel az első bejegyzésünk 2008. február 29-én élesedett, szökőnapunk viszont nem lesz idén. Sebaj, ígyis-úgyis ötévesek lettünk, és ezt kevés blog mondhatja el magáról. El is határoztam, összeszedem az elmúlt öt év autós blogjait, azokból is a Totalcar Külsőség blog.hu-s szereplőit. Előre szólok hosszú bejegyzés lesz.

A hazai blogok elterjedése kb. 6-8 éve kezdődött. Azelőtt is voltak rendszeresen frissülő személyes vagy tematikus oldalak - pl. a hvtm.hu virtuáltuning témakörben 2001-től(!) - de akkoriban indultak a blogszolgáltatók és kb. ezidőtájt került a blog.hu is az Index tulajdonába. A Totalcar első és legnagyobb blogja a Belsőség 2006 elején indult, és 2007 közepén már legalább féltucat blog.hu-s autós blog közül válogathattunk. Ezek egy része később - a blogunkkal együtt - a Külsőség rovathoz csatlakozott, így kapva 15 perc/15 óra hírnevet a TC címlapon.

Most kizárólag velük fogok foglalkozni. Az alábbiakban leírtakhoz semmi belső infót nem vettem igénybe, nem kérdeztem meg a szerzőket, csak a netről elérhető adatokat használtam fel, amit bárki megtehet, ha odakattint. Ezen felül kizárólag a saját véleményemet tettem hozzá, ezzel pedig lehet vitatkozni.

Az alábbi blogok jó része már inaktív, de máig megtalálható a blog.hu-n. Akivel kezdenék az viszont már rég saját szerverről nyomja. Még mindig aktívak, pedig már 2007 tavasszal indultak, ők a Gáz+Fék, leánykori nevükön Safety Area. Most is megvan a napi 1-2 vagy több bejegyzésük, archívumuk egészen a kezdetekig nyúlik vissza. Eleinte saját autóteszteket filmeztek, ma már inkább hírblogként üzemelnek, de a tesztelést sem adták fel. Ez az egyik legtartósabb többszerzős blog, de már nem külsőség, így a statisztikában sem szerepelnek.

Autótörténelem - 2007-ben indult az eleinte akár heti, manapság inkább havi blog, alecwolf onemanshowja. Különleges, vagy alig ismert gyártók autói nagyon részletes, nagyon precíz történetét meséli el sok képpel, még több szöveggel. Kedvelem, kötelező olvasmány.

Autózz! - Bő fél éve futott már az indulásunkkor. A látogatók által beküldött anyagokból dolgozó panaszblog, egykor masszív, napi több bejegyzéssel. Bár még ma is aktív, tavaly nagyon leépült. Már az anyázás sem a régi.

Drift Garage - Ez is régebbi, mint az Autóskártya, egy drifter csapat blogja. Fénypontjukon is maximum közepes intenzitással futottak, de az stabilan nyomták. Tavaly nagyon rendszertelenek lettek a bejegyzések, nem tudom, aktívnak nevezhető-e még.

Vancello - A régiek közül a legnagyobb egyszemélyes blog. Vancello főleg a rallyról, Ladákról, Lanciákról, rozsdaboglyákról és a rallyról ír mind a mai napig. Érdekes, hogy nem a kezdeti időszakban volt termékeny, hanem kb. 2010 közepén táltosodott meg. Azóta kicsit visszavett a tempóból, de azért elég jól tolja a kontentet. Szeretem.

Omm szemével - Az azóta totalcaros szerzővé avanzsált Omm saját blogja, főként autós témában. 2008-ban még sokat írt, olvastam is rendszeresen. Aztán jött az Autóbuzik (Autofília) majd a Belsőség és a TC. Két éve nem volt bejegyzés.

S-blog - 2008-ban és előtte egy másik, szintén Belsőség találkozóról ismert arc, Sheerti is elég aktívan posztolgatott. Aztán leépítette a blogot, havi két bejegyzéses szintre. Ezt viszont a mai napig hozza.

Jaguar felújítás - A sok típusblog (Defender, DeLorean stb.) közül az egyik, amelyik helyet kapott a Külsőségben. 2007 óta nem készült el az autó, de legalább a blog még ma is aktív. Még ha ez az aktivitás mindig is visszafogott volt.

WRC Face to Face - Bálint Richárd rallifotós blogja 2008-ban indult, és közel két éven át örvendeztetett meg minket szuper fotókkal és színvonalas szövegekkel. Biztos vagyok benne, hogy rajtam kívül sokaknak hiányzik, ilyen színvonalas autós blogot azóta sem találtam magyar nyelven.

Autóskártya - Itt jöttünk mi 2008 februárban a CarToonCardhoz létrehozott kvázi reklámblogunkkal. Mindenféle autós témával foglalkozunk, de külön hangsúlyt kapnak az autóskártyák, -könyvek. Az első másfél évünk volt a legaktívabb, de heti 1-2 bejegyzést azóta is próbálunk hozni. Ha nem is jön össze, olyan hónap még nem volt az indulásunk óta, hogy ne lett volna legalább egy posztunk. Sok szerzőnk volt, de évek óta már csak ketten publikálunk, farönk F1 témában, és én az összes többiben.

Autóbuzik/Autófília - Két hónappal utánunk indult egy maroknyi Belsőség-olvasó autóbuzi blogja, akik később egy szponzoráció miatt Autófíliára szelidítették a nevét. Sok szerző, nagy lendület, rengeteg, tartalmas saját bejegyzés az első két évben. Lassú hanyatlás a harmadikban, agónia és megszűnés a negyedikben. Közben volt még egy próbálkozás ajánlóblog kategóriában a Fília Expresszel, és egy tiszavirágéletű Sopiane Delux - ezekről majd később.

Mercedes Youngtimers - 2009 elején indultak, túráikról, autóikról, Mercedes-történelemről posztolgatnak alacsony intenzitással és kisebb-nagyobb kihagyásokkal, de mind a mai napig. Színvonalas saját tartalom. Szeretem.

Shiny Red Cars - 2009-10-ben erősen indító, gyorsan elhaló egyszemélyes blog. Olvastam annak idején, de mély nyomot nem hagyott. Most szét van esve a design, nehezen olvasható.

car, pencil, etc. - Saját blogom, itt publikálom a rajzaimat, vektorgrafikáimat. Ritkán készülök el egy-egy darabbal, ezért nagyon rendszertelen a megjelenés. Az első bejegyzések valójában jóval 2009 után születtek, de visszadátumoztam őket a rajzok elkészülési idejére. Alkalmanként ma is aktív.

Jajj, de csúnya - A 2009 végén a kb. egy évet megélt Igazán kár volt blog mintájára, de attól teljesen függetlenül létrejött fikázóblog. Iszonyatos mennyiségű bejegyzésével floodolta a Külsőség dobozt a Totalcar címlapon. Nem ezért nem szerettem, hanem a témája, a kifejezetten randa tuningautók miatt. Értem én, hogy van igény a fikázásra, (a Cicás napvédő is milyen népszerű topik volt az Index fórumon), de jobban szeretem a tartalmas, alkotó blogokat, mint azokat, ahova feldobálunk pár innen-onnan letöltött, vagy az olvasók által beküldött képet, és fikázzuk, fikáztatjuk az olvasókkal. Nem a szerzőket akarom bántani, ők is tisztában vannak ezzel, nem véletlenül indították el később a Hűde szép! blogot is. Szerencsére a már eléggé lecsengett, sok a posztjuk még ma is, de már nem vészes.

Virtuális tuning - Ez is saját blog. A virtuális tuning már túljutott népszerűsége csúcsán, amikor 2009 végén tettem egy próbálkozást a köztudatban tartására. A kevés saját tartalom mellett friss híreket közöltem, egy-két mondatban összefoglalva őket: 5-10perces posztok tömegét publikáltam. Mindig forrásmegjelöléssel. Bő két évig futott eleinte nagy, majd erős közepes intenzitással, de tavaly év elején elfogyott az energia. Még visszatérhet.

Ritka autók Budapesten - Egy jó kis carspotting blog volt 2010-11-ben, sok fotóval kevés szöveggel. A Facebookon van hasonló oldal, nem tudom, van-e köze ehhez.

Trendi női autók - Kb. a Ritka autókkal egyidőben futott, viszont kevés képpel és sok - leginkább bárgyú - szöveggel, valamint jóval kevesebb bejegyzéssel. Nem hiányzik.

Fília Express - Kompakt blog volt 2010-ben az autófíliásoktól. A VT-blogomhoz hasonló, annál kissé bővebb, de azért még rövid átvett tartalommal. Bő fél évig irtózatosan sok megjelenés, újabb fél év ellaposodás, végül megszűnés volt a sorsa. Autófílek, hol vagytok?

Omnibusz - Három éve a nagy blogalapítási hullámra felült autóbuszos tematikus blog. 2011 második felében nem működött, aztán tavaly feltámadt. Az első korszakára nem is emlékszem, mostanában szívesen olvasom.

Különleges autók - Fotóblog, innen-onnan szedett autóképekkel, esetleg műszaki adatokkal. Forrásmegjelölést még nem láttam rajta. Lassan három éve átlag napi 1-2 bejegyzéssel tolja. Nyilván a szerző többi, autóhoz nyomokban sem köthető biznisze SEO-jának eszköze. Nekem ez nem szimpatikus.

Mobildaru - 2010 közepétől másfél éven keresztül élő nagyon erősen tematikus, szépen pörgő egyszemélyes blog volt. Kedveltem, de azért reménykedtem, nem fog senki szippantósautó blogot indítani...

Autótemető - Kb. a Mobildaruval egy időben futó, de sokkal kevésbé aktív blog az utcán, udvarokban szétrohadó, jobb sorsra érdemes autókról. Tavaly volt egy újabb fellángolása, még nem temetem. Kedveltem.

Sopiane Delux - Az autófíliások pécsi tagjainak rövid ideig tartó, az Európa Kulturális Fővárosa rendezvénysorozathoz kötődő blogja. Az Autófília és a Fília Expressz végnapjaiban publikált egy csomó bejegyzést.

Gymkhana - Két éve a sportág hazai bevezetésétől kezdve a szervezők egy bloggal is népszerűsítették a sportágat. Nem túl aktívan nyomták, nem tudom, lesznek-e idén bejegyzéseik.

Tuning - Totalcar-közeli tuningblog, tartalmas írásokkal. Informatív saját tartalom, nem elsősorban a külsőségekről szólt. Szerettem, kár, hogy tavaly már alig volt pár bejegyzésük. Remélem, lesz még.

Hűde szép! - A Jajj, de csúnya! szerzői - talán vezeklésül az ocsmány tuningautókért - 2011. közepén a szépen sikerült vasakról is indítottak egy fotóblogot. Ezt is elég aktívan tolták, illetve tolják még ma is.

Autóépítés - Ha valaki a nevük alapján keresné őket, egy másik, egybejegyzéses blogot talál. Az igazán aktív Autóépítés a kaszni.blog.hu címen érhető el. Autós restaurálásról, a karosszériás témáról szóló, termékeny blog, tartalmas posztokkal, saját fotókkal. Tavaly indult, még tart a lendülete. Kár, hogy a legalapabb, legbénább blog.hu-s sablont használják, és még egy webfejlesztő sem vágott hozzájuk egy szép designt. Megérdemelnék.

Ennyi. Ha kihagytam valakit, elnézést kérek, írjátok be hozzászólásként. Ezekről viszont készítettem egy kis statisztikást, bejegyzések a számáról havi bontásban.

Blogposztok havi bontásbanKattintásra nagyobb lesz!

Első ránézésre megerősíti a "régen minden jobb volt" (v.ö. volt benne anyag) közhelyet: öt éve több és tartalmasabb megjelenés volt, mint ma. Szerencsére vannak blogok a külsőségen kívül is, így ezért ennyire nem vészes a helyzet. Ti milyen magyar nyelvű autós blogokat olvastok?

28 komment

Címkék: blog statisztika születésnap címlapsztori külsőség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2013.02.28. 12:13:46

@Hammer: karvolt.blog.hu/
aminek a folyománya lett a Jajj De Csúnya!.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.02.28. 12:16:06

Ja, az "Igazán kár volt?"
Megemlítettem a Csúnyánál, de nem tudtam, hogy az benne volt-e a Külsőségben. Az én RSS-olvasómban nem, valószínűleg később kezdtem őket gyűjtögetni.
Úgy látom, minden felsorolt régebbi létezett még akkor, amikor a "kár volt" megszűnt, tehát simán feliratkozhattam rájuk később is.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.02.28. 12:16:45

@Rocko-: Majd a kommentek alapján, ha előkerül még néhány elfeledett, frissítek ;)

Rocko- 2013.02.28. 12:54:13

@Hammer: ja ok, rendben.
a SEO bloggal egyetértek. ;)

mondjuk az autódarus blog aktivitását hiányolom. szűk rétegről, rétegnek készült, de érdekes volt.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.02.28. 13:13:09

@Rocko-: A Mobildaru nekem is az egyik kedvencem volt :)

Fantomász 2013.02.28. 14:07:30

Az autótemető linkje a darukra mutat.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.02.28. 14:36:05

Na és a kisautós blogok??? :))) (Matchbox Memories, nyilván.)

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2013.02.28. 14:39:38

Megszólítva érzem magam (:

1) A blogot azért indítottam, mert volt kb. 60.000 nagy méretű fotó a gépemben és ezeket ki akartam szervezni egy külső tárhelyre, hogy ne legyenek útban. Erre találtam ki, hogy akkor már megnézhetők is legyenek. Havi díjat fizetek a képek tárhelyéért és nem a SEO téma miatt csinálom. (Amúgy szerintem nem is alkalmas erre, de ez most más kérdés.) Ráadásul csak a hülye dolgozna ennyit ezzel a SEO téma miatt.

2) A képek forrásával kapcsolatban az a helyzet, hogy a posztjaimhoz van hogy minden egyes kép máshonnan van és ráadásul a legtöbb esetben nincs is meg a forrás, mert a képek évek óta a gépemen figyelnek. Ezen túlmenően a képek 90%-a nem a lementési változatban kerül a blogra, szinte minden képpel dolgozom, korrigálom a fotósok bénaságát. Azokon a fotókon, amik jók és egy-az-egyben használok, rajta szoktam hagyni a vízjelet. Ha meg egy helyről van sok kép, akkor szoktam tenni egy forrásmegjelölés linket, de ez tényleg elég ritka (kb. 20-30 volt az 1000 posztból).

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.02.28. 14:50:13

@RÁJEN: És a szirszarjaim?!? :)
Az pont egy olyan blog, aminek minden posztját elolvasom - kár, hogy nem tagja a Külsőségnek. Az MM (amit szintén követek, ha nem is betűről betűre olvasom) még annyira sem az. Nem tudom, bevennének-e egyáltalán nem blog.hu-s blogot a Külsőségbe. No meg ott van a TC-hez még a Külsőségeknél is közelebb álló Kisautó blog...

@GYUSZI BACSl: No offense, ezért írtam az elején, hogy kizárólag olvasói benyomások, bárki által elérhető statisztika (posztokat meg lehet számolni) lesz a bejegyzésben.
Respect a blogért, meg tényleg jó azokat a szép autókat szép képeken megnézegetni, de amiket itt leírtál, azok nem jönnek át egy olvasónak.
De pl. kicsit tömörítve elférnének akár a blog bemutatkozó szövegében is, akkor más lenne ez a benyomás.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.02.28. 15:06:11

@Hammer: Jó, de a szirszarjaim régebbi, mint a Kisautóblog ;) Csak töredéknyi olvasóval... Én szívesen lennék külsőség, csak nemtom, hogy kell. Illetve sejtem: sok jó posztot kell írni. Na itt kezdődnek a gondok :)

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.02.28. 15:09:33

@RÁJEN: Régebbi, régebbi :) nem dátumra húztam meg a határt, a Külsőség volt a halmaz.
BTW, a külsőségbe bekerülni nem sok jó poszt írásával lehet, hanem egy jó levél írásával a TC szerkesztőség felé ;) (Kb. Ez a blogom, autós. Tetszik? Akkor hadd legyek Külsőség.)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.02.28. 15:26:56

@Hammer: Egy életem, egy halálom, írtam nekik. Köszi a felvetést.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.02.28. 15:30:30

@RÁJEN: Ha bekerülsz, már megérte a melót ez a poszt :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2013.02.28. 15:52:09

Rég volt, tán igaz se volt...

Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2013.02.28. 16:04:14

Ó, ha ezt tudom, írtam volna nekik, amikor még aktív voltam... :D

www.szem.tv · http://csikosgabor.blogspot.com/ 2013.02.28. 19:04:03

Jó kis összeállítás, nekem is belefért az időmbe mindig egy kis csapongás a még éppen létező autós blogokba. Bálint Richárdéról pontosan tudom, hogy elszippantotta a rali vébé, ahol most a legkelendőbb fotós lett. Más évek óta a WRC hivatalos évkönyvét adja ki: (hu.wrcfacetoface.com/products ) és az új médiában leghúzósabb platformján, a facebookon több tízezer követője van a wrcfacebook -nak, elsősorban külföldi ralifanok.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2013.03.01. 11:20:40

most vettem észre, hogy nincs a listán a DeLorean blog

delorean.blog.hu/

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.03.01. 12:06:30

@www.szem.tv: Köszi, Gábor. Igen, Richárd szépen befutott az évkönyvvel. Nem is rovom fel neki, hogy a blogra nincs ideje, energiája. Csak hiányzik, mert jó volt.

@GYUSZI BACSl: Köszi a tippet. Azért nem kerültek be, mert ők sincsenek a Külsőségben. Meg a defender.blog.hu/ sem.
Eredetileg volt egy bekezdés, amiben felsoroltam volna őket, meg a Szirszarjaimat és MM-et, de végül töröltem, mert a nem-Külsőség blogoknál hol húztam volna meg a határt? Egy csomó magyar nyelvű autós blogot követek/olvasok még ezeken kívül, nem is feltétlenül a blog.hu-n.

És akkor még nem beszéltünk az igazán TC-közeli, még a Külsőségnél is közelebbi blogokról, a Belsőségről, Sebesség oltáráról, Kisautóblogról, RallyDreamről, a sajtóközleményes blogjukról és a cikkek kommentálására külön létrehozott blogról. Ezeknek a nevére sem emlékszem :)

Szerintem a kimaradtakról írok majd egy másik, ajánlószerű posztot, de statisztikázni nem fogom őket.

prokee · http://blog.prokee.hu 2013.03.01. 15:17:51

Autófíliához:
Az FX (Fília Expressz) mellett volt még egy Fília Pub is:
filiapub.blog.hu/
Amikor megpróbáltunk új lendületet venni, az volt a terv, hogy az AF megmarad a "tartalmasabb" írásoknak, az Expresszre dobáljuk a villámposztokat, a Pubon pedig helyt adunk mindenkinek, aki nem tartozik a szorosabban vett szerzők közé, de alkalmanként volna némi írnivalója. Jelentkezett rá némi igény, de végül nagyon kevés írás érkezett, és ellaposodott. Aztán a Szofi indulásával ejtettük.

Az Autófília egyébként egyszerűen elkopott. Elfogyott a szabadidő, szaporodott a "hivatásos" munka, eltolódott a hangsúly.

Mindesetre szép időszak volt, mai napig szívesen emlékszem a Safety Areás srácokkal folytatott kölcsönös b*szkodásokra, meg az egymás posztjai elé datálásra, ami eldöntötte, ki kerül felülre a Külsőség-boxban, és így ki marad ott kicsit tovább :)

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.03.03. 20:36:12

@prokee: Aha, a Pub! Rémlik, nem tudom miért nincs meg a feed-je :) Ezt is felírom.

Igen, emlékszem a poszt-helyezkedésekre, a két Góliát között kellett mindig időzíteni az Autóskártya-Dávid posztjait is, hogy azért láthatók legyenek :)

farönk 2013.03.04. 20:29:00

Jó cikk, tetszett. Hasonlóan jó, mint mikor leszoktál a nyomtatott autós újságról.

vancello · http://vancello.hu 2013.03.04. 22:07:04

@Hammer:
Örülök, hogy megemlítetted a vancello.hu-t, köszönöm!
Viszont 2013 január elsejével kiléptünk a Külsőségből, valamint az egyszemélyes stáb is kibővült rendesen tavaly ősztől, hamarosan új formában, remélhetőleg még több értékteremtő tartalommal jelentkezünk.
@prokee: ráadásul a gázos+balfékek előszeretettel lopkodják tőlem is a tartalmat, az olvasók jelezték már párszor. Önálló gondolatuk nem sok van. :)

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2013.03.05. 08:35:42

@vancello: Naná, hogy megemlítettem. Még jó, hogy itt vannak a posztjaitok, így a statba is bekerültetek. A fejlődéseteknek örülök, annak nem, hogy ezáltal is szegényesebb lesz a Külsőség.

biker_kolee 2013.03.06. 08:09:45

@Hammer: "Szerencsére a már eléggé lecsengett, sok a posztjuk még ma is, de már nem vészes."

Óóóó, vészes lenne az, ha kicsivel több időm lenne.. :))) Bombáznám megint a külsőség dobozt.. A "régen minden jobb volt" ide is igaz, de még élek, és csinálom.

A Hűdeszép valóban egy, a JDCS-nek állított kontrasztként indult és jött létre. Mostanság már inkább a fészbukon aktívkodunk, de nem szeretném, hogy feledésbe merüljön a blog sem.

Az Autótemető is az én szülöttem. Szeretném csinálni azt is, nagyon kedves blog lenne számomra, ha jutna rá idő és energia. Szerkesztőt keresek rá, szinte folyamatosan, egyszer jön egy, aztán abbahagyja, jön egy másik, az is, szóval sanyarú sorsa van. Próbálnám életben tartani, de kicsit olyan, mint a neve. Hányattatott sorsú. Ne is temesd, lesz még belőle blog. Ha más nem, akkor a JDCS rovására, de lesz.
süti beállítások módosítása