AUTÓSKÁRTYA

Autóskártya, amivel játszunk, amit gyűjtünk, amit rajzoltunk és ami még ezután jön.

Kibic

  • josé73: A kék, a piros és a sárga hátú csomag is megvolt. Utóbbival órán játszottunk, és a tanítónő elvett... (2020.10.08. 11:59) 77-es kékhátú
  • Hammer: Azóta persze megkaptam az infókat, és kirándultam, futottam is arra többször is: a Spartacus-ösvén... (2020.02.18. 12:10) Camel Trophy '94 - középdöntő
  • Ződ2000: @Hammer: A silhouettehistory? Gyorsan bekövetlek. Én még csak ismerkedem ezzel a web 2.0 jelenségg... (2018.06.08. 10:07) Concorso d'Eleganza Villa d'Este 2018
  • Hammer: Utánanéztem, az F1-esek alapján 1985-86-nál nem régebbi a kártya, és valószínűleg nem is újabb. (2018.04.21. 10:18) Autóskártya sztori kezdődik - I. rész
  • Hammer: Wow, ez a BMW-s kvartett quartettblog.wordpress.com/2017/04/21/bmw-einst-jetzt-fx-schmid/ most buk... (2017.10.30. 14:28) Csodaszép versenyautók

Címkék

ajánló (47) alfa romeo (16) aston martin (10) audi (8) autóskártya (8) baleset (10) bentley (9) biturbo (10) blogok (10) bmw (27) bugatti (8) cartooncard (45) cartooncard flotta (22) chevrolet (13) címlapsztori (29) drift (48) egyedi (8) énblog (35) feladvány (11) fényképes (10) ferrari (26) fiat (12) film (9) ford (15) formula 1 (19) fotó (32) hellókarácsony (25) hirdetés (12) hírek (30) honda (9) hvtm (36) hvtm 10 (11) jaguar (10) játék (28) kártya (61) kékhátú (14) kínzó kérdés (8) könyv (14) kreatív (14) lamborghini (31) lancia (8) lol (14) máriapócs (9) maserati (22) mazda (10) mclaren (8) mercedes (21) mozi (13) művészet (8) négy év után (9) nyitott szemmel (35) opel (10) pályázat (10) porsche (19) rajz (37) reklám (33) saab (23) skoda (10) szavazás (10) szöveg nélkül (45) szupersportkocsi (14) találkozó (22) teaser (8) tököl (16) toyota (10) tuning (14) usa (8) vélemény (9) videó (55) virtuális tuning (12) virtuáltuning (29) vw (10) youngtimer (10) Címkefelhő

Olajnyomáspara

2008.10.07. 14:42 ykcky

Sajna a napokra is akad keresztrejtvény. Ha információim nem csalnak, a középső kis műszer, ami az eget veri, az csúnya így. Alapjáraton nem tesz jót semmiféle motornak ez a nyomás, terhelés alatt felugorhatna akár közel jelen állásához is, de az ezres fordulat per perc alatt arra elég, hogy széthulljon a blokk, szétcsapja a turbókat és így tovább.

Szerencsére a mázli mellénk állt, a próbaműszer igazolt, megint az olasz csodaelektronika dobta be a kulcsot. Most vadászhatok olajnyomás visszajelző műszerecskét, hisz a jel elfut a műszerfalig, de itt becsap a gömbvillám a bolondokházába, a kis kütyü elveszti az eszét, és plafonramászik. Ejnye Alejandro!

ui.: Remélem kedves Hammer, a dízelfélrehallása elmúlt!

6 komment

Címkék: énblog videó maserati szervíz ykcky cartooncard flotta biturbo

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

isti77 2008.10.07. 18:14:35

Most már ezt is tudom, köszi. :)
De engem más is zavarna, ha ezt a műszerfalat látnám magam előtt... nem szeretek autót tolni.

Totox 2008.10.07. 20:34:44

Én el nézegeném ezt a müszerfalat:D:D

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.10.07. 20:54:43

hát, nemtom. valami még csattog ott szerintem :P
szép műszerfal, a célkeresztrajzolat tetszik, de az a sok piktogram elég riasztó...

Tornado86 2008.10.08. 00:16:21

En nem filoznek, inkabb huznek tankolni :D Amugy meg konnyen elofordulhat, hogy az olasz vasban es a Dacia-ban az a kozos, hogy mindkettohoz gyakran jobban az utangyartott alkatreszek mint a gyariak.

biturbo S · http://www.mmcweb.extra.hu 2008.10.08. 11:57:06

Az a legszebb, nem tudom Ykcky-nél hogy van, de nálam 5. -ben egy szögban áll a fordulatszámmérő, és a km-óra, legalább is 4000-ig. (pl. 100km/h ->3500 rpm)
süti beállítások módosítása